Hotel Helios Spa & Resort *****

6,2

122 reviews over Hotel Helios Spa & Resort in het Nederlands

matig_goed

paul wilms, 30-6-2017

hotel goed was service mensen ;kamer was wel ok;zwembad en drinken was goed;taxi aan de deur minder was eten erg eentonig vaak koud:wifi slecht en toilet moet je 6x doorspoelen,
Gereisd met partner in juni 2017
Gabriela Anastasova, Marketing Coordinator, Marketing Coordinator, 3-7-2017

Dear Matig_goed,

Thank you for sharing your experience with us! It is great to know you were pleased with the location of our hotel, the quality of the rooms and the services being provided. We are sad to hear you were left unhappy with the food variety. Our guests can enjoy several dining options with cuisines to tempt the palate.Thank you for staying with us!

Best wishes,

Gabriela Anastasova, Marketing Coordinator

er zijn er veel betere hotels

joeri michiels, 20-8-2013

in de brochure staat een 5 sterren hotel in mijn ogen maar 3 sterren waart de trappen naar het strand en centrum zijn zeer slecht dus mensen die slecht te been zijn kunnen beter wegblijven onregelmatige treden mensen met een buggie ofzo moeten lange omweg maken om aan het strand te graken of ze moeten er mee van de trap aan het zwembad zijn de tegels bijna allemaal verzakt waardoor er alles gevaatlijk en schots en scheef ligt waar savonds de animatie door gaat moet je betalen voor je drinken ook al heb je all in. enigste voordeel je ligt even buiten het centrum waardoor je geen geluidshinder hebt
Gereisd met partner in augustus 2013

Een vakantie met vele tegeslagen

Frederik Mannaerts, 13-8-2013

We zijn met 4 personen naar dit Hotel op reis geweest. Het was wel een leuke vakantie maar we hebben toch heel wat tegenslagen gehad.

De parking van het hotel is veel te klein want we hadden een auto gehuurd dus was wel zeer lastig. Onze auto is ook weggesleept omdat we hem op het gras van het hotel hadden gezet en er stond geen bordje dat je hem daar niet mocht parkeren.

Het eten was heel eentonig, we hebben zelfs 2 zieke gehad van het eten daar. Je moest ook altijd vechten om een tafel te bemachtigen en dan werd hij soms nog achter u rug gestolen (veel te klein dus).

Als je voor het zwembad een stoel wou moest je heel vroeg een handdoek leggen wat logisch is, maar dan kan hij wel eens gepikt worden en heb je nog geen stoel.

De muziek aan het zwembad was altijd het zelfde, hadden maar 1 CD ofzo dus wordt wel afgezaagd. En als je all in hebt is de drank die je daar krijgt zeer beperkt uit enkele rum met cola, gin tonic, het lokale bier en water, cola, wijn en al niet veel meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Helios Spa & Resort bij:

Enige slechte vakantie die ik ooit heb gehad!

Jennifer, 1-8-2013

Ik ben absoluut niet heel kritisch op het hotel wanneer ik op vakantie ga. Tenslotte bezie ik dit enkel als een slaapplaats. Maar deze keer was het echt vreselijk. We hadden een 3-persoonskamer gereserveerd en kregen 2 normale bedden en een klik-klak die zo klein was dat we er onmogelijk konden inliggen zonder dat onze benen over de rand kwamen. All-in snacks waren door de zon opgedroogde boterhammen, eten was echt nooit lekker (en ook daarin ben ik helemaal niet moeilijk!!). Verder was het personeel vaak heel erg onvriendelijk en was het er ook helemaal niet zo heel proper. Om naar het strand te gaan moest je nog een eindje stappen, maar dat was door winkelstraatjes dus zo heel erg vonden we dat niet. We hadden er alledrie heel veel spijt van dat we geen rekening hebben gehouden met de slechte beoordelingen die we erover gelezen hebben want dit was echt onze slechtste vakantie ooit!
Gereisd met vrienden in juni 2012

Redelijk hotel

Angelique, 16-7-2013

In 2007 zijn wij hier geweest, al een hele tijd geleden, maar ik kan me nog herinneren hoe onvriendelijk het personeel was. Wij hadden een vlucht terug om 12 uur 's nachts maar moesten voor 12 uur 's middags al het hotel uit, de hele dag niet meer kunnen eten terwijl er nog wel voor die dag betaald was. Verder is het hotel best goed hoor, de kamers zijn netjes en het zwembad ook. De avondshows waren best leuk maar niet zo uitgebreid. De omgeving vonden wij ook niet zo super voor kleine kinderen, Golden Sands is meer het uitgaansgedeelte. Met kinderen kun je beter naar Sunny Beach gaan.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Een stressvakantie!

Claudia, 17-8-2012

Een kleine opsomming: onvriendelijk personeel. Geen all-inn voor de prijs die we betaalden, want cola light moet je al bij betalen. Ook frisdranken zijn niet op alle tijdstippen beschikbaar. Vuile kamers: boxershort vorige bezoeker lag nog in badkamer, toiletbril was beplast bij aankomst, gebruikte oorstokjes lagen nog op badkamermeubel. Vlees is aangebrand aan buitenkant en rauw vanbinnen, onhygiënische en zeer vettige keuken. De zwerfhond die het terras passeerde liet het aangeboden stuk vlees zelfs links liggen!! Het gevolg van deze slechte keuken: buikloop!

Je zwemt gezellig tussen de sigarettepeuken en plastieken bekertjes. De redder is amper aanwezig rond het zwembad en slaapt op een ligstoel van 12u tot 15u. De eerste dag mocht ik zelf een kleuter uit het water vissen die kopje onder bleef. Overal in het hotel vind je tapijten vol stof, zand en pluizen. Door de glazen deuren kan je niet meer kijken door alle vettige vingers die erop staan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Eerste en laatste keer !

Ted en Niek, 16-8-2012

Zeer onvriendelijk personeel.Receptiemedewerkers onbehulpzaam.

Smerig hotel:vloer vh zwembad is geen enkele keer gedweild in de twee weken dat wij er waren.Kapotte zonnebedjes en veel te weinig.Kapotte tegels en randen vh zwembad.

Zeer weinig keus in het restaurant.Eten niet lekker. Tafels smerig en niet opgedekt.Zelf bestek zoeken. Servies beschadigd;stukjes eraf.Geen terrasje of leuke zitjes aanwezig.

Animatie avond: slecht of helemaal niet.

Wij gaan hier nooit meer terug !!!

Gereisd met partner in juli 2012

"dit nooit meer"

johnny willen, 30-9-2011

Zijn aangekomen op 18 september met een groep van 85 Vlamingen,na 2dagen veel diaree,van het vette en slechte eten...Aftandse kamers,aan het zwembad veel gebroken en gescheurde tegels!!!Naar klachten wordt niet geluisterd...Kortom,dit hotel is klaar voor de sloop!!!

Zeker géén 3*** waard

Gereisd met vrienden in september 2011

ZEKER GEEN 4 STERREN WAARD!!!!!!!!!!!!!!!!

Opdebeeck-Geelen, 28-9-2011

Helios Spa & Resort. Zijn aangekomen op 18 september met een groep van 85 Vlamingen en werden met onze All-In onmiddellijk in een annexe op de -1 gedumpt in een restaurant dat meer leek op een opslagplaats. Links de tennisbaan, rechts zicht op de betonnen constructie van de glijbanen aan het zwembad. Het buffet was heel erg beperkt en alles was lauw of koud (geen warmwaterbakken om alles warm te houden). Daar hebben we met de hele groep + een paar enkelingen 4 dagen gezeten daarna werd het gesloten (einde seizoen) en mochten we in het hoofdgebouw eten. Dit was ietsjes beter, maar alle gerechten zwommen in de olie.

De plastic stoelen aan het zwembad waren bijna allemaal stuk of vielen bijna uit elkaar. Alleen 's avonds animatieploeg gezien om een bingo, kwis of karaoke te organiseren.De kamer werd goed gepoetst, maar was een broeihaard van stof. In de badkamer hing de kraan van de douche uit de muur en hadden we geen warm water, na klacht aan de receptie kregen we een nieuwe douchekop.

Gereisd met vrienden in september 2011

groot hotel met voldoende faciliteiten

daggieb, 23-11-2010

veel nationaliteiten;soms wat luide muziek in het zwembad maar verder prima vermaak voor de kinderen.kamers groot en netjes.bij ons ging de douche stuk en die werd binnen een kwartier gemaakt!klasse!
Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Helios Spa & Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios Spa & Resort in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helios Spa & Resort scoort een 6.21 uit 10 op basis van 192 reviews.