9,2

Uitstekend

21 reviews over Hotel Grifid Vistamar in het Nederlands

Aangenaam vertoeven !

francoise Baeckelandt, 7-8-2017

Ideaal gelegen, jammer van de ligplaatsen rond het zwembad, je zit helemaal opeengepakt als haringen in een ton!!! Je moest ook om 7u opstaan om je handdoek op je ligstoel te leggen, niet normaal !
Gereisd met vrienden in juli 2017

Cher francoise Baeckelandt,

Nous Vous remercions pour votre comentaire.

Nous serons tres contantes de vous accuillir encore une fois!

Felicitations:

Votre Equipe de Grifid

Pracht hotel

Van Hoof, 14-6-2017

Juist terug van 10 dagen Vistamar, het hotel heeft een prachtige ligging, zeer lekker eten, super vriendelijk personeel.

Altijd gedienstig, nooit moeten wachten, zelfs niet aan de bar. Ook vooral George van het animatie team, altijd vriendelijk maar nooit opdringerig.

Voor ons een geslaagde vakantie

Gereisd met partner in mei 2017

Dear Van Hoof,

thank you very much for this kind review and the high score! We are glad to know that you had a pleasant holiday at Grifid Vistamar and hope to see you again!

Best regards:

Your Grifid Team

goed en proper

Werner & Adela, 24-2-2017

eten en netheid zeer goed, wel vol met Duitsers maar geen moeilijke mensen
Gereisd met partner in mei 2016

Weerom fantastisch

Belles patricia, 16-9-2016

Voor ons was het de 6e maal dat we verbleven in hotel vistamar .hotel vistamar is op enkele meters verwijderd van het strand .S avonds kan je lekker lang vertieren op de gezellige boulevard met zijn vele bars ,restaurants,en winkeltjes .De receptie van het hotel staat altijd klaar om je te helpen .Hotel is heel proper . 1keer tijdens je verblijf word je s avonds uitgenodigd op een gala diner van het management met live muziek in het restaurant . De kinderen worden de ganse dag door het animatie team vermaakt .Aan het zwembad vind je de gezellige bar ,en na de middag staat er voor de kleinste een ijsjes kar klaar .Op de 1e verdiep kan je na de middag genieten van zoetigheden en een lekker tasje koffie met zicht op zee kortom vistamar is eche een aanrader grtj
Gereisd met partner in augustus 2016

Dear Belles patricia,

we would like to thank you for taking time for this kind review! You had such a great time at Grifid Vistamar and we hope to see you again!

Greetings:

Your Grifid Team

schitterend hotel

Nauwelaers, 13-1-2016

2016 zal het voor de 5e keer zijn dat we dit hotel nemen personeel heel vriendelijk propere kamers het eten altijd lekker alle dagen showcooking veel variatie goede ontvangst met glaasje cava of fruitsap respect voor de poetsdames zijn bezig van smorgens tot s avonds op het dakterras kan je genieten van lekkere zoetigheden het receptie personeel staat altijd voor je klaar gewoon toppie aftellen maar
Gereisd met partner in augustus 2015

zeker een aanrader

Kasper, 11-7-2015

Zo net 7 nachten in dit hotel doorgebracht, bij aankomst heel vriendelijk ontvangen met glaasje cava. Kamer was nog niet helemaal gepoetst maar na een drankje op het terras was dit in orde. We hadden een ruime kamer met zicht op zee geboekt en de kamer was zeker in orde, we zaten in het nieuwere gedeelte van het hotel. Ruime nette kamer met balkon, badkamer met bad en douche apart (heel net afgewerkt) niets op aan te merken.

Het eten is in buffet vorm, avond eten is voldoende variërend, ontbijt is na 7 dagen toch wat eentonig (maar wel steeds voldoende keuze). Via de Guest Relation kan je a la cart restaurants boeken in de drie bij elkaar gelegen Grifid hotels. Wij hebben 1 keer gegeten in het asian restaurant, voor ons viel dit tegen. Daar hadden we net iets anders van verwacht. het personeel was zeer vriendelijk en sprak perfect Duits of Engels. In de namiddag was er veel schaduw aan het zwembad maar dit vonden wij niet erg. Aan het strand was er wel steeds voldoende plaats.

Gereisd met partner in juli 2015

Vriendelijk en zeer net

roger_vanmello, 23-10-2014

Hotel is prima maar het land is op toeristisch gebied nog onontgonnen. Varna is een stad waar men onmogelijk de weg vindt, geen straatnamen op de gevels en dus kunt U, zelfs met de kaart in handen, de weg niet terug vinden. De bewoners zijn wel zeer bereid om te helpen, maak er dus gebruik van ! Vriendelijke taxichauffeurs.
Gereisd met vrienden in mei 2014

Sterk overgewaardeerd !!!

Fam. De Loddere - Marcus, 14-9-2014

Ingevolge de waardering die dit hotel kreeg waren onze verwachtingen dan ook heel hoog. Wij reizen reeds meer dan 30 jaar en durven te zeggen dat dit één van de grootste teleurstellingen was. Het eten is iedere dag het zelfde (kip, meatballs, eend en makreel). Wanneer de kok in het restaurant eigenhandig zijn bord vult met de blote hand en het teveel aan groenten met zijn blote hand terug gooit kan je niet anders dan je grote vragen stellen ?? Het personeel is vriendelijk doch spreekt amper enkele woorden Engels en Duits. Mensen die dit hotel aanbevelen, zijn vermoedelijk nog nooit ergens anders op reis geweest ! Wees gewaarschuwd ... wel goed voor een vermageringskuur !!! Een echte tegenvaller !!
Gereisd met partner in september 2014

Dear Fam. De Loddere,

Thank you for your review on Zoover.

We would focus on the part where we need to show improvement very soon and we'd like to assure you that your remark is taken into account and we will take corrective action without delay!

super goed hotel

chantal_vandewalle, 2-9-2014

Zeer goed hotel op alle vlakken, verzorgd, heel net, vriendelijke personeel, goede ligging, lekker eten zowel buffet als a la carte restaurants .

Nadeel : het zwembad mag enkel gebruikt worden om te zwemmen, kinderen mogen er niet in springen, niet duiken, niet met een bal spelen

( maar er mag wel waterpolo gespeeld worden met de animators , waar is de logica hiervan ?? ) , niet met opblaasbare elementen, zelfs als volwassen mag je niet drijven op een luchtmatras. Elk zwembad heeft zijn eigen redder en die staan daar 10 uur alles met arendsogen in de gaten te houden. Omwille van het zwembad is dit hotel zeker niet geschikt voor een gezin met kinderen. Er zijn te weinig ligbedden aan het zwembad en het zwembad ligt volledig in de schaduw vanaf 16.30 u , zeker ook niet geschikt voor echte zonnekloppers.

Gereisd familie in augustus 2014

Fantastisch hotel, grote aanrader!

Bart Vranken, 21-7-2014

Mijn algemene indruk over het hotel was: WAUW! Van begin tot einde in de watten gelegd door het personeel. WIj keren met andere woorden zeker terug!

Voor een actieve vakantie kan je Bulgarije dan weer wel best links laten liggen, want veel valt er eigenlijk niet te beleven, ook niet in Varna of de tegenvallende shopping centers... Het hotel ligt zowel langs een boulevard alsook een aantal andere hotels, al was dat zeker geen storende factor.

Het personeel informeert regelmatig of alles naar wens is en doet er onmiddellijk iets aan wanneer je hen een bepaalde tip of opmerking geeft.

Het eten was top! Het is à la carte dus een beetje anders dan gewend maar zeker een meevaller! Eveneens een mooie presentatie. Nadeel was dat ze 's avonds geen snackje hadden. Nadat we dit opmerkten, zagen we dat mensen 's avonds een chipje kregen bij hun drankje.

Kamers zijn enorm ruim en er wordt - ook buiten de kamers - enorm veel belang gehecht aan de hygiëne binnen het hotel.

Gereisd met partner in juli 2014

Dear Bart Vranken,

Thank you for your time to share this great experience during your stay at Grifid Vistamar.

We are happy to know about the incredible service you have received from our staff.

Thank you once again, we will be waiting for your return.

Warm Regards,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grifid Vistamar**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Vistamar in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grifid Vistamar scoort een 9.22 uit 10 op basis van 43 reviews.