Hotel Grifid Bolero ****

Grifid Bolero
8,9

7 tips over Grifid Bolero

Stockman Eric, 10-1-2015
Uitstap Woudfeest is geen aanrader. Spreek een taxi aan en bespreek met hem wat je zou willen bezoeken. Hij rijdt met u de ganse dag rond waar je maar wilt . Hij gaat dan een uurtje (of 2 stappen) en als wij ermee klaar waren stuurden we een sms en hij kwam ons ophalen.Wij vroegen hem om 's middag met ons mee te eten,en betaalden dit ook. Het is er niet zo duur en we hebben er lekker gegeten , ook in restaurantjes onderweg.
Els Roobrouck , 10-8-2014

Hoewel wij ons 1 week dolce farniente toestaan is de jeeptocht in combinatie met boottocht een aanrader ( behalve de stop met "geforceerde" Bulgaarse folklore ).

Wil je goedkoop shoppen dan kan je in de mall in Varna koopjes doen.

thiery van woensel, 1-6-2014

Nog heel rustig in mei, winkeltjes en barretjes nog niet allemaal open.

Dus wie houdt van een aangename drukte gaat juni beter zijn..

Wie houdt van rust, mei ideaal !

Andre , 3-6-2013
Uitstap "land en volk" met jetair geboekt is absoluut zijn geld niet waard - je kan veel beter met enkele mensen een taxi boeken - we hadden als chauffeur een professionele gids die perfect Engels en Duits spreekt : je kan hem bereiken op volgend mail adres : charli_varna@abv.bg of op tel +359- 888451184 (Charlye Plamen) - absoluut een aanrader om met hem Nessebar te bezoeken.
Eddy Reners, 27-8-2012
Enkele kleine puntjes zouden het hotel echt tot een 5* verhogen zoals koffie- en theemogelijkheden op de kamers, een doosje tissues op de kamer, oorstokjes ...... maar het heeft ons niet gestoord dat er die niet waren.
Bagijntjes, 12-8-2012
Golden Sands is een plaatsje wat gebouwd is voor toeristen, het bestaat uit hotels, restaurants, baretjes, disco's, casino's, winkels en alle speeltoestellen die je voor een kind kunt wensen. Wil je echt wat van Bulgarije zien dan moet je met de auto of excursies boeken. Boottrip is een aanrader. Heel groen langs de kust! Wij waren met 2 kinderen (3 maanden en 3 jaar) met het vliegtuig en het is ons eerlijk waar SUPER bevallen!

hanny, 22-7-2012
Een hele lange boulevard met vele winkeltjes/kraampjes. Gezellig om langs te slenteren. Er wordt niet aan je getrokken om binnen te komen.