8,7

Uitstekend

160 reviews over Hotel Grifid Arabella in het Nederlands

Erg netjes en vriendelijk behulpzaam personeel

Jeroen, 7-8-2017

Personeel en hotel zelf was erg netjes en vriendelijk

Het hotel was wel voornamelijk door Franse toeristen bezet en daar was de Animatie ook meer op gericht aangezien wij geen woord Frans spreken was daar voor ons weinig uit te halen toch was het animatieteam wel erg enthousiast !!

Verder was het vooral leuk dat de schoonmaakster de knuffels van de kinderen op een speelse manier op het bed plaatste en daar werden de kinderen dan weer blij van

Al met al een heel leuk hotel

Gereisd familie in juli 2017

Dear guest,

thank you for your review. Looking for forward to see you again.

Best regards,

Caroline, 29-5-2017

Super lekker eten en zeer proper hotel.

Alles was top !

Gereisd met partner in mei 2017

Dear Caroline,

thank you very much for your review.

Looking forward to see you again!

Best regards,

Zeer goed

Karen, 22-6-2016

Zelden zo'n proper hotel gezien. Er werd veel gekuist, de terrassen dagelijks gestofzuigd en buiten zelfs in de regen waren ze nog aan het dweilen.

Het eten was lekker en de buffetten uitgebreid. Ook de thema restaurants waren goed.

Wij waren net voor het seizoen en het personeel was beleeft maar ook niet meer dan dat. Tegen het einde van de vakantie werd het drukker,kwam de schwung erin er werd er meer gelachen.

Wel in de buurt van openluchtdisco, voor slechte slapers kan dit een probleem zijn als je aan de zeekant slaapt maar wij hebben er weinig last van gehad.

Zowel 2 buitenzwembaden en een binnenzwembad.

De animatoren spraken Duits, Frans en Engels en waren niet opdringerig.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Dear Karin,

thank you for your review.

We hope that we will see you again.

Kind regards,

Prima hotel

Frans, 28-1-2016

Schiterende ligging t.o.v. het strand en het centrum met de vele shops. Uitstekend buffet restaurant en 3 fantastische a la carte restaurants. Mooie kamers en uitstekende service.
Gereisd met partner in januari 2013

goed maar

Ronald, 23-9-2015

Hotel en ligging goed personeel zeer attent en vriendelijk wij kregen kamer 701met een prachtig uitzicht een dubbele kamer met groot balkon Het eten was zeer goed soms aan de koude kant d smorgens waren de eitjes koud teveel en te vroeg gebakken koffie mocht ook warmer voor de rest veel keuze veel fruit de desserts vond ik minder dranken ok MAAR aanhet zwembad veel kapotte zetels dunne en doorlegen matrasjes zetels veel te dicht en geen animatie rond het zwembad
Gereisd met partner in september 2015

mooi net hotel

michael , 14-7-2015

Net terug van Arabella,mooie hotel en zeer net,het eten is er zeer goed en iedereen vinder best iets naar zijn zin.ze zijn zeer behulpzaam het beantwoorden van uw vragen.heb toch drie grote minpunten bij het hotel vast gesteld,spelen met een balletje in het water met de kinderen is verboden alsook een kleine luchtmatras,maar het animatieteam speelt wel duchtig waterpolo en dan moet iedereen maar wijken aan het zwembad ,alsook spreekt het animatieteam alleen maar de kinderen en mensen aan van hun eigen taal ben je Russisch of Duits dan is het ok,maar kom je van ergens anders en je presenteert niet zelf dan kan je deelnemen aan activiteiten vergeten.

En dan ook nog een minpunt Het personeel in het restaurant is nogal stroef en nors,voor de rest een zeer goed hotel een echte aanrader om naartoe te gaan.

Gereisd familie in juli 2015

uitstekend verblijf

Delboo, 5-7-2015

Hartelijke ontvangst bij aankomst.Zeer vriendelijk personeel.Zowel management,kok als bedienend personeel.Er word veel gepoetst. Een dikke proficiat aan het onderhoudspersoneel.

We hadden een vernieuwde ruime kamer met mooi zeezicht en een goed bad/douche. We verbleven in kamer 530. Het eten in het hoofdrestaurant is van goede kwaliteit met veel variatie en dagelijks showcooking. Tijdens ons verblijf hebben we ook een galadiner meegemaakt met persoonlijke uitnodiging. Een pluim voor de chef-kok en zijn medewerkers.Ook het eten in de 3 à-la-carte restaurants is lekker. De minibar in de kamer word ook dagelijks aangevuld.

minpunten : er is geen beachbar en de lobby/pool bar sluit reeds om 23 uur. Er is dan wel de mogelijkheid naar de bar in de discotheek van het hotel te gaan tot 02.00 uur maar daar is het veel luidruchtiger.

De safe is ook aan de dure kant.

Gereisd met partner in juni 2015

Supergoed en Fantastisch hotel

Van Hiel Marcel, 26-5-2015

Zopas terug thuis van een 12 daags verblijf in hotel Arabella.

Dit hotel scoort voor ons op alle gebied 10+! Het hotel heeft 3 grote troeven: Zeer vriendelijk personeel, overal Kraaknet en Zeer goede keuken. Het personeel werkt zeer hard om aan deze belangrijke elementen te voldoen en zij slagen daar Zeer Goed in. Problemen worden met de glimlach en zeer snel opgelost en men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het welkom is hartelijk en voor je het weet sta je met een glas champagne in de hand. De kamers zijn heel ruim en zeer proper en de bedden slapen zalig en aan het eten wordt de grootste zorg besteed. Kortom: dit hotel is gewoon Super!! Wat de streek betreft: in de meimaand is dit ideaal maar in de zomermaanden is het daar aan de kust zeer levendig en dan dus ook luidruchtiger maar dat geld dus voor al de hotels daar in de buurt. Bij deze onze hartelijke dank aan het personeel voor de heerlijke dagen die we daar hebben beleefd! Wij komen zeker terug 😄 V.Hiel

Gereisd met partner in mei 2015

Dear Van Hiel Marcel,

Thank you for this beautiful review and for being so informative! Seeing you happy is our primary mission and we will go on with the same determination to deliver the perfect hotel experience to our guests.

We are waiting for your return!

Best Regards

zeer goed hotel, paar min puntjes

chantal vandewalle, 1-9-2014

Super goed hotel. Het hotel is kraaknet en goed onderhouden. Het personeel was bij aankomst heel vriendelijk. De kamer zijn heel mooi en eveneens kraaknet, de kamer is voldoende groot voor 2 volw en 2 kinderen

( kamer 612), Tijdens ons verblijf was er een klein technisch mankementje en dit werd onmiddellijk opgelost. De kamers worden dagelijks gepoetst en van nieuw linnen voorzien ( als je het op de grond gooit ). Het eten was zeer goed, zowel het buffet als de a la carte restaurants , er was meer dan voldoende afwisseling en elke dag werd er zowel 's morgens, 's middags als 's avonds show cooking gedaan, dit varieerde van pannekoeken of omelet voor het ontbijt tot lamsvlees, kalfsvlees die ter plaatste klaargemaakt werd.... lekker ....

De all-in formule is zeer uitgebreid, enkel jammer dat de bar al om 23.00 u sluit. Om 23.00 u gaan ook de lichten uit op de terras aan de kamer, dus gedaan met boekje lezen !!!! Heel jammer dat je zelf geen schakelaar hebt om het licht aan te doen.

Gereisd familie in augustus 2014

Dear chantal vandewalle,

Thank you very much for your kind review about your stay at Grifid Arabella. We I couldn't be happier, knowing that your stay has been more than pleasant and that we succeeded to meet your expectations in full.

Best Regards,

Een prima hotel op alle vlakken

maes, 21-7-2014

Prima hotel ! Zeer verzorgd, vriendelijke mensen. Uitstekende restaurants. Een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2014

Dear Maes,

Thank you for this beautiful review on Zoover!

It will be our true pleasure to welcome you again if you consider another visit at Grifid Arabella hotel!

Best Regards

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grifid Arabella**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grifid Arabella in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grifid Arabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grifid Arabella scoort een 8.66 uit 10 op basis van 174 reviews.