Hotel Gradina ***

6,7

7 reviews over Hotel Gradina in het Nederlands

Hemel bestaad dus toch !

Johan, 29-8-2009

Samen met mijn neefje meest goedkoopste vakantie beschikbaar bij BEX in Golden Sands uitgezochd. We waren daarom toch stiekum bang een kut-hotel te krijgen. Ongelovelijk, wat is dat positief meegevallen. Wij zaten slechts op de tweede verdieping, dus dat gezeur van anderen over de lift hadden wij geen last van. Overigens hele luie trappenhuis, dus goed beloopbaar, zelfs met zware koffers.

Kamer (die wij hadden) was gruwelijk groot. Bedden super (beter bed dan mijn €600,- matrasje thuis en met dik 90kg ben ik daar best kritisch in. Gewoon lekker stevig matras). Koelkastje, ruime zithoek, grote douche, mooi uitzicht op zwembad/ straat. Geen airco op de kamer, maar wij zaten dan ook niet in de heetste periode, was voor ons geen probleem. Wij hadden alleen ontbijt geboekt (maar daar kwamen wij nooit aan toe :-). Avondeten hebben wij niet genuttigd in het hotel. Veels te veel leuke restaurantjes in de omgeving. Hotel ligt wel een beetje aan het einde van de (doodlopende) straat.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Vonne, 3-10-2006

Tja, zoals iedereen eigenlijk aangeeft is het erg jammer dat er pas een lift is vanaf de 4e verdieping. Het personeel vertelde dat er deze zomer wel een lift komt, dus dat is dan wel weer positief. Ik zou er zeer zeker niet naar toe gaan als je alleen met meiden bent, wij werden eigenlijk continu lastig gevallen door het personeel, de barman, de beveiliging. Ze kamen gelukkig niet naar de kamers maar elke dag horen dat je een hot-girl bent, is niet leuk. DUS MEIDEN ALLEEN - ZOEK EEN ANDER HOTEL!!!
Gereisd met vrienden in september 2006

Tinus, 14-9-2006

Lift gebint pas vanaf de 4e etage. Het komt mij over als een oud-communistisch hotel. Weinig uitstraling. Maar wel zeer ruime kamers met een goed bed en kussens. badkamer is netjes en schoon.

Ontbijt is prima, elke dag hetzelfde, maar dat is thuis toch ook zo. Wij hadden alleen L&O. Personeel is goed. Zwembad klein, maar diep, bedjes gratis. Het is wel een wat gehorig hotel dat ligt aan het eidne van de straat. Barstreet en het strand ligggen niet ver weg. Wij hebben het er goed gehad. Het heeft weinig uitstraling maar is wel netjes en verzorgd.

s drent, 12-9-2006

vanaf de 4de etage lift je moet zelf met je zware koffers de trappen op dat vind ik een slechte zaak de kamer was wel schoon maar de service was slecht ze haden wel mogen helpen met de koffers voor mij geen 2de keer hotel gradina

sennason, 7-9-2006

ik was er van 28/08 tot 04/09/2006 en inderdaad eerste 4 etages geen lift en inderdaad lift af en toe stuk,ik zat op het 8e verdiep en trap lopen is nu net mijn ding niet,

maar voor de rest prima,mooie kamer gezien de prijs,ruim,goed bed,lief personeel,enfin i ga er zeker nog naartoe,was er eerder in slavei en tintyava maar vondt dit het best,niet ver van barsteet en toch rustig.

goede prijs / kwaliteit.

ik raad het aan maar niet voor ouderen(wegens de trappen)

Tineke van der Mark, 9-8-2006

algemene indruk: aankomst trap omhoog naar receptie met al je koffers. Vanaf 4e verdieping de lift,als hij al werkt.De kamers erg klein en onverzorgt en niet schoon .Onverzorgde badkamers. Slechte en kleine bedden.Super slechte kussens met vulling als tennisballen.Balkon stoelen waren te gevaarlijk om op te zitten. Ik zelf ben er doorheen gezakt en ik weeg maar 57 kg. resultaat: twee blauwe kuiten.
Gereisd anders in augustus 2006

jazo, 6-8-2006

eerst 4 trappen op. als je hoger zit begint de lift pas.

ik kon de trap niet lopen en kreeg een kamer beneden(met airco wel netjes opgelost)

bijna laatste hotel van de straat waar de meeste hotels liggen.

de muziek die ze draaien is voor jonge lui die er weinig waren.

prijs-kwaliteit id redelijk

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gradina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gradina in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gradina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gradina scoort een 6.73 uit 10 op basis van 15 reviews.