Hotel Golden Beach ****

8,1

31 reviews over Hotel Golden Beach in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Familie HaLo, 16-9-2016

Ruime familiekamer met groot balkon en airco. Mini koelkast op de kamer is ook erg handig. Deze is al gevuld maar als je hier iets uit gebruikt dan moet je ervoor betalen. Kluis is aanwezig:€15,- (30lev) per week. Iedere dag schone handdoeken en twee keer per week schone lakens.

Het is eten is goed. Voor ieder wat wils. Het brood mag wat ons betreft verser. Moest altijd in de rooster. Tijdens de lunch was geen broodbeleg te krijgen zoals bv kaas, worst of anderszins. Wel in de ochtend. Flesjes kunnen zelf gevuld worden met water of frisdrank. Geen jusorange te krijgen. Sterke drank is te krijgen maar met name Vodka. Wij vonden de medewerkers vrij nors. Kon vaak geen lachje vanaf.

Het zwembad is ruim genoeg. Optie is om 99 trappen naar beneden te lopen naar het strand/zee. Ik ben geen strand mens maar De kids vonden het geweldig: Vaak hoge golfslag en ook een dag kwalletjes gevangen. Ze hebben genoten..... En wij dus ook ;). Bulgarije heeft een heerlijk klimaat waardoor het echt uit te houden is in de zon. Zeker met het zeewindje die vrijwel altijd aanwezig was.

Langs de zee ligt de boulevard met veel leuke winkeltjes, cafeetjes en restaurantjes. Cocktails voor omgerekend €2,50 zijn heerlijk!!! Aanrader: café seven.

WiFi kan gekocht worden aan de receptie €5,- per 24 uur. Ondanks de voorzieningen die we vanuit thuis hadden geregeld voor evt. Gebruik van wifi hebben wij de hele vakantie dankbaar gebruik gemaakt van de WiFi van het hotel achter Golden Beach. Ideaal!

Animatie doet hun best. Overdag zijn er diverse activiteiten: jeu de boules, beach volleybal, cocktail game, aquagym etc. Stelt allemaal niet zoveel voor. De shows 's avonds vonden wij echt niks aan. Leuker om na de boulevard te lopen. Daar vaak live bandjes , optredens etc. Oh ja.....en had ik al gezegd de cocktails voor €2,50 hahaha.....mmmmmm......

Kortom: wij hebben 15 dagen genoten! ! Transfertijd is overigens ongeveer 30-45 minuten vanaf Varna AirPort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel net en goed verzorgd hotel

Familie uit Limburg, 15-8-2016

Goed: Mooi hotel, hele nette en grote kamers, goed onderhouden en verzorgt. Personeel doet echt haar best om je een geweldige vakantie te bezorgen.

All-In is goed en voldoende keuze; Soep, toast, brood(jes), uitgebreide saladebar, beleg, kaas, vlees, vis, groente, patat, pasta. Ik heb twee moeilijke eters, maar zij hebben goed getafeld.

Het zwembad is niet te groot maar voldoende. De zee is dichtbij. Ja, je moet een trap van 100 treden op en af, maar dit is te doen. Gezellige boulevard met voldoende vertier en winkeltjes.

Strand/Zee: Middels een All-In upgrade kon je ook een parasol een bedjes voor het strand huren, inclusief eten en drinken. Dit koste €7,50 pppd. Dat vind ik duur, maar we hebben het wel gedaan en blij dat we het gedaan hadden. De matrassen van de bedjes waren exclusief (jammer maar het luchtbed deed het ook goed als matras). Het strand was netjes, de zee was mooi.

Reisorganisatie was ook goed geregeld.

Men spreekt goed Engels en Duits. Het Bulgaars vind ik een lastige taal en het lukte mij niet om fatsoenlijk "bedankt" te zeggen. Men waardeerde het wel dat het geprobeerd werd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

super plek

marcel, 29-7-2014

golden beach is een super hotel we zijn er een week geweest met 2 kinderen 7 en 12 super leuk gehad goed eten goeie animatie

leuk zwembad strand op 300 meter en een ontzettende leuke

boulevard

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Reisgids doet anders vermoeden

Clim, 14-8-2011

Wij zijn net terug van 10 dagen Golden Beach. Hotel en kamers zijn schoon. Eten vonden wij niet lekker, misschien een kwestie van smaak. Zwembad erg klein voor zo'groot hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Was leuk

Jolanda, 7-9-2010

Het hotel was goed,gezien de prijs kwaliteit verhouding.Wij waren er met 3 kinderen van 4 tot 10 jaar.Het hotel was netjes.Het eten was goed, je kon eten wat je wou en er was voldoende.Het is wel echt een groot hotel dus niet knus ook de eetzaal is een soort van de Valk idee, daar moet je wel van houden.De afstand van het hotel naar het strand was 10 minuten(wel trappen lopen), wij vonden dat geen probleem.Aan het strand was het goed toeven.Wij vonden het een leuke vakantie, maar een weekje vonden wij lang genoeg.Normaal gaan we met de kids naar de camping en zijn toch meer vrijheid gewend.

niet voor herhaling vatbaar

vrouwtje, 6-9-2010

het hotel was wel schoon maar als je naar buiten ging werd daar niet of nauwelijks schongemaakt,het zwembad ook niet.onze kinderen zijn de laatste week ziek geworden wij denken van het eten ,niet gaar koud of aangebrand,ze hebben echt alles maar kunnen het niet klaarmaken.de animatie was wel leuk vooral evelina.wij moesten ieder avond uiteten omdat wij geen hap meer door onze keel kregen in het hotel,ben naar hostes geweest en ze zei dat dat normaal was.jammer,en had mij goed laten informeren het heeft ons veel extra geld gekost.

op de hoek van het hotel bij stefan gingen we ieder dag eten,lekker en warm.

dat waren de enigste vriendelijke mensen.

dus volgend jaar maar wat anders zoeken.

redelijk hotel

Familie G en J, 2-9-2010

Al met al een goede vakantie gehad met fantastisch weer.

We zijn met 8 personen 14 dagen naar dit hotel geweest (4 volw. 4 kind.) met als insteek we gaan naar een 4* hotel in Bulgarije en niet naar Dubay. Onderstaand een opjectief oordeel over dit hotel.

* klantvriendelijkheid van personeel is er niet m.u.v. enkele mensen.

* Bar is bij de receptie dit geeft een onrustige indruk.

* Binnenzwembad is netjes en goed verzorgd.

* Buitenzwembad is te klein en niet altijd even netjes. (is ook moeilijk als het hotel vol is)

* Eten was goed verzorgd en er was voldoende variatie.

* Kamers waren schoon en netjes ingericht (wij zaten in een familiekamer --> aanrader voor mensen met kinderen).

* Liften hebben te weinig capaciteit als het hotel vol is.

* Animatie is Duits gericht de mensen doen wel hun best.

* Het Hotel is minder geschikt voor mensen met (kleine) kinderen en mensen op leeftijd welke moeite hebben met traplopen.

PS: De mensen werken hier voor 1 Euro per uur!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Echte tegenvaller voor zo veel geld....!

Kimm van Oijen, 19-8-2010

We hadden verwacht dat we in een 4 sterren hotel zouden zitten wat het ook zou moeten zijn zoals het reisburo en de boekjes zo mooi vermeld hadden...nou mooi niet dus...!Het eten was erg lauw en viel erg tegen, zijn een paar keer wezen uit eten omdat het in het hotel niet te eten was.... Verder stroomuitval, liften die constant blijven hangen of overvol zitten. Het hotel was vies, vooral de sanitaire voorzieningen waren erg smerig en werden slecht schoongemaakt. Zwembad is veel te klein voor al die mensen, je moet 's morgens vroeg echt vroeg op staan om uiteindelijk een bedje te reserveren want na 8 uur is er bijna niets meer te verkrijgen aan het zwembad. wil je naar de boulevard moet je eerst 99 trappen naar beneden lopen...of omhoog) Het is een heel eind(en met buggy al helemaal). De meeste nederlanders die er tegelijk met ons verbleven zeggen allen hetzelfde...en willen ook nooit meer terug. Het word mooi verkocht, maar wij waren zeker niet tevreden! jammer had mooi moeten wezen..!

niet goed

sanne , 17-8-2010

hallo.

ik ben net een dag thuis van dit hotel.

ze hebben bij het etenvijf of 6 bakken en dat is het .het zwembad is veel te klein voor het hele hotel .

in mijn vakantie heeft een jklein kindje in het water gepoept . het werd met een netje weggeschept en meer niet . de dag erna moesten we er weer in zwemmen niet schoongemaakt. alles in bulgarije is super goedkoop. je krijgt een flesje cola van een halve liter voor 50 cent. waarom is all inclusive dan zo duur ?

wij hebben met veel nederlanders gesproken allemaal vonden ze het erg slecht. de man in de taxi zei tegen ons dat die hotels maffia zijn. ze verdienen heel veel hieraan .. ze maken het toerisme kapot. je moet 99 trappen op met een buggy nooit doen.van het strand nar onze kamer op de 2e verdieping waren over de 200 trappen niet normaal.

ik kom hier nooit meer . echt niet. zeker weten. geen aanrader.

groetjes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

net niet

mike vanworcum, 17-8-2010

beknibbelen op de kosten in het nadeel van de gasten, voor baby,s niet fijn voor de buggy ,airco slecht in het algemeen 6,5 als punt
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Beach in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Beach scoort een 8.1 uit 10 op basis van 43 reviews.