Hotel Dana Palace ***

Dana Palace
5,9

4 reviews over Hotel Dana Palace in het Nederlands

Gertie, 30-7-2007

Eerste indruk van het hotel was oké, vriendelijk personeel, verzorgde ruime kamers.

Ontbijtbuffet liet te wensen over, bv. slecht bijgevuld, lauw drinkwater en fruitsappen, 2x zure melk.

Zwembad was te vies om naar te kijken. De eerste wk zag t er nog redelijk uit, maar na die tijd waren de mozaiekletters op de bodem niet meer te lezen. Een en al alg.

De weg naar het strand was dan weliswaar 400m, maar dan wel in vogelvlucht, heel veel trapjes, maar oké, ook een beetje conditietraining.

's Nachts was in het hotel partytime voor de jonge Scandinaviers. Van 02.00u tot 06.30 kreeg je er geen oog dicht. Allemaal straalbezopen, brutaal, en vernielzuchtig. Receptie en security deed hier niks mee.

Wij kregen alleen gezegd, dat we later in het seizoen moesten boeken.

Grtjs, Gertie

Gereisd met partner in juli 2007

xox, 10-7-2007

Erg naar ons zin gehad in Dana Palace. Nette kamers aardig personeel. Leuke vakantie gehad. En met een beetje conditie zijn de trapjes van af het strand/boulevard ook nog wel te doen.
Gereisd met partner in juni 2007

Margreet Duvivie, 20-9-2006

wij zijn in september 2006 naar bulgarije, hotel dana palace geweest. Ons viel het erg tegen. de kamers zijn goed verzorgt maar daae houdt alles mee op. Ontbijt zeer eentonig en summier, vaak was er van alles op, werd slecht bijgevuld. Bij het zwembad was er de hele dag keiharde muziek er zaten dan ook weinig mensen. Wij gaan er in geen geval meer naar toe.
Gereisd anders in september 2006

Susan, 11-7-2006

We zijn vandaag teruggekomen uit Bulgarije. Het verblijf in het Dana Palace Resort is ons goed bevallen. De kamers zagen er goed uit, alleen wat afgebladderd schilderwerk (maar dit was niet storend). De schoonmaak was erg goed en het ontbijt 's morgens was lekker, maar niet echt gevarieerd. Wij hadden een probleem met de tv en dit 2x bij de receptie gemeld, maar er werd weinig actie ondernomen. Toen we de onderhoudsmonteurs op de gang tegenkwamen, losten ze het meteen op. Het zwembad is goed onderhouden en het strand is goed bereikbaar, je moet echter wel heel wat trapjes af! Al met al een leuke vakantie.

ps. Koop geen telefoonkaart in het hotel, maar ergens in winkeltjes van het merk netphone, met andere kun je bijna nergens bellen

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Palace in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dana Palace scoort een 5.89 uit 10 op basis van 10 reviews.