Hotel Atlas ****

Atlas
7,4

28 reviews over Hotel Atlas in het Nederlands

Leuk hotel op een heuvel.

TMH, 26-6-2017

Dit hotel ligt heuvelachtig. Personeel is vriendelijk , jongere personeel stelt zich afstandelijk op. Een nadeel was de vaak lawaaierige muziek in en rondom het hotel.Er was genoeg keus en variatie in eten. Veel Russen in het hotel,waren luidruchtig en onfatsoenlijk. ( jammer) Hotel zou gezelliger aangekleed kunnen worden.
Gereisd anders in juni 2017

Zeker de moeite waard !!

Wouter Otte, 9-8-2013

Leuk hotel ! Leuke kamers, lekker gevarieerd buffet op alle tijdstippen van de dag. Ik vond/vind het erg te moeten lezen dat dit hier niet OK zou zijn (zie andere commentaren...) Mogelijkheid te zonnen aan het zwembad en op een (rustiger) "plateau". Strand vond ik persoonlijk minder daar dit eerder trok op sardinedoos...maar mensen die onze kust aandoen zijn dit toch gewoon. Leuke omgeving : elke avond iets te beleven in de straten rond hotel....zeker voor de jeugd...zeer veel disco's ( geeft wel wat lawaai 's nachts...en soms last van de Oost-Europeanen )

Zeer vriendelijke mensen in Hotel ( bar - resto - receptie ) Ik vind het zeker zijn sterren waard...

Gereisd met partner in juli 2013

Na 2jaar sluiting ,nog véél werk aan de winkel !

johan ceulemans, 5-6-2013

Hotel dat alles heeft om "hét" te maken; maar ligging in uitgangsbuurt en op 800m van strand...bergop terug! Wordt gerund door onervaren mensen in het hotelwezen. Personeel is jong en duidelijk niet op de hoogte van West-europese klanten en gewoonten. Gericht op Oostblokkers. Prijs/kwaliteit; bij ons viel dat goed mee; lastminut, echter voor hoogseizoenprijs is dit véél té duur voor deze 4*. Eten is beter voor volledige bezetting dan voor 30man...niet logisch? Kwaliteit eten is ok! Kamers zijn ruim en worden redelijk goed onderhouden. Om de 3 dagen nieuwe lakens. Airco werkte eerste dagen niet, na vraag ok! Safe met sleutel op de kamer, cijferslot zou gemakkelijker zijn...(30€/2weken)

Barservice was ok, wél enkele bedenkingen bij drie soorten wishky, na 3dagen 2soorten op en niet méér aangevuld. Nog vele werkzaamheden tijdens de maand mei, aan zwembad/kinderpool en schilderwerken aan poolbar...geur verf tijdens zonnebaden! Slecht onderhouden ligzetels...

Gereisd met partner in mei 2013

Mooi hotel! Slecht eten!

Febe van de wiele, 27-8-2010

Zeer mooi hotel! Grote kamers met en ruime badkamer, er zijn iedere dag verse handdoeken en je kan er ook gaan halen voor aan het zwembad. Daar heb je wel een kaart voor nodig die je kan halen aan de receptie. De ligging is zeer goed! Niet net in het centrum (maar dat licht op slechts 300 m!) Wat zeer goed is s'avonds omdat er nog al veel lawaai is anders. Voor een all-inclusief is het wel een raar systeem om drank te gaan halen! Je hebt een bandje van het hotel en een kaart die je iedere keermoet afgeven indien je drank wil! Het eten op zich is best wel lekker maar het is bijna altijd het zelfde! En als je allergisch bent aan kip of je lust dat niet moet je er niet heen gaan want het is bijna iedere dag kip! De dessers zijn heel lekker en verzorgd! De animatie is ook heel goed maar wel ieder dag het zelfde programma! De animatoren maken wel geregeld tijd voor een babbel! En er is iedere avond een show die meestal heel leuk is! Behalve op zondag! Dan is er niets te doen! groeten febe!
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Mooie accommodatie

Sofie, 13-8-2010

Hotel heeft bij binnenkomst een eenvoudige, ietwat rommelige receptie. Als je binnenkomt loopt er een grote trap naar beneden waar je bij het binnen zwembad uit komt. Tevens bevindt zich er een deur naar buiten toe waar je het buitenzwembad en het zwembadterras vindt.

Mooie ruime 2 persoonskamer met ruime badkamers. Kamers ogen erg schoon. Kamers beschikken over een middelgroot balkon.

Voor kinderen is er een miniclub aanwezig, deze is het hele jaar geopend. Leuk zwembad met een relatief klein zwembadterras (circa 200 ligbedjes)

Hotel beschikt over een beauty en health club, deze is erg design ingericht.

Gereisd zakelijk in mei 2008

Atlas is een goed hotel maar 3 *?

l.v.rijen, 23-12-2009

Hotel Atlas ligt wat ver van het strand en de weg er naar toe is niet al te eenvoudig. Veel klimmen. Personeel zefs aan het eind van het seizoen vriendelijk.
Gereisd met partner in oktober 2008

SUPER VAKANTIE!

bianca, 29-9-2009

Wij zijn net 2 dagen terug van Hotel Atlas,zijn daar geweest van 21-28 september 2009 samen met ons zoontje van 3. Mooi en verzorgd netjes hotel,receptie erg vriendelijk,in restaurant een paar obers/waitress minder vriendelijk, kon goed merken dat het het einde van het seizoen is. Het eten was goed,genoeg keuze voor iedereen,alleen niet altijd even warm dat was erg jammer. Perfecte ligging,strand 10 minuten lopen,wel een hellende weg als je terug moet maar voor ons geen probleem. Leuke boulevard met winkeltjes en veel restaurants. Mensen van animatie team erg aardig en leuk met de kids.Auto huren ook niet duur,doe dat wel alleen via hotal of reisorganisatie.

Kortom wij hebben een super leuke vakantie gehad in hotel Atlas!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

super vriendelijk personeel!

maas, 25-8-2009

Wij zijn 15 dagen in hotel atlas geweest en hebben een prima vakantie gehad!

De kamers zijn erg ruim en dus ideaal als je met een kleintje bent, zoals wij.

Helaas was de rest van het hotel iets minder dreumesvriendelijk, want er zijn overal trappen en daardoor konden we hem niet zijn gang laten gaan.

Het eten was prima, maar na 2 weken werd t wat eentonig en helaas was niet alles even warm. Maar wij vonden het goed.

De keuze qua drank was helaas niet groot en viel ons tegen. Het werken met een kaart en armband was soms een beetje dubbel, maar je raakt er snel aan gewend.

De mensen die in het hotel werkten waren allemaal even aardig en enthousiast! Vooral hoe ze met ons zoontje bezig waren was hardverwarmend!!!!!!!

Het animatieteam doet ook erg hun best en komen ook regelmatig even een praatje maken als je daar behoefte aan hebt tenminste.

Wij hebben een fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Nooit meer dit hotel

roald ten Have, 12-8-2009

voor een 4 sterren hotel vind ik het zeer slecht, de kamers en de receptie is het enige wat ik goed vind. het eten was koud en niet vers
Gereisd met partner in juli 2009

supervakantie gehad!!!!

mevr. m.pollemans, 4-8-2009

hadden veel verschillende en tegenstrijdige meningen gelezen hier op zoover, en waren dus erg benieuwd naar dit hotel. het is ons zo erg meegevallen! de kamer was heel erg netjes en onze schoonmaakster maakte voor mijn dochtertje mooie dieren van de handdoeken. elke dag schoonmaak. eten was heel erg goed. voldoende van alles en ook afwisseling. personeel is vriendelijk, als je zelf vriendelijk ben krijg je dat terug. afstand naar winkels en strand was goed te doen. strandstoelen kun je inderdaad huren, maar als je dat niet wilt, kun je 10 meter verder lopen en gewoon gratis liggen op je eigen handdoek. zee is ideaal voor kids. geen eb en vloed, dus lekker spelen met luchtbedden en speelgoed. het zwembad vonden wij te druk, wel leuk en schoon, maar strand beviel beter.

al bij al hebben we een topvakantie gehad.

Nog even dit: niet vergeten dat het personeel hier maximaal 200 euro p/mnd verdient. voor ons nederlanders is een fooi van 5 leva (ongeveer 3 euro), een kleine moeite

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlas scoort een 7.37 uit 10 op basis van 33 reviews.