Hotel Admiral *****

8,3

76 reviews over Hotel Admiral in het Nederlands

Nooit meer

Tessa wijers, 16-8-2017

Wij verbleven in een kamer waar meerdere stopcontacten uit de muur kwamen nadat hier een stekker in- uit werd gedaan. Kamer is niet netjes afgewerkt. De kamer oogde op het moment van aankomst niet erg schoon. Elke dag werden de bedden opgemaakt en met geluk kregen we schone handdoeken. Dit was het. De fitness was een aanfluiting met maximaal 8 apparaten waar ook nog extra voor betaald moest worden. Het ontbijt was prima. Helaas was er vaak rond half 10 geen plek meer in de eetzaal waardoor je moest wachten totdat er een plek vrij kwam. Het avond eten was elke avond een beetje meer van hetzelfde. Ook voor de drankjes hij het avondeten moet betaald worden. Het zwembad was prima en het was erg fijn dat het strand zo dichtbij was! Bij het uitchecken vond ik het een zeer kwalijke zaak dat toen ik toevallig nog even terug moest naar onze kamer ik zag dat de fooi die wij voor de schoonmaak dames hadden neergelegd grotendeels was weggehaald door de bagage belt jongen. Nooit meer dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017

schitterend hotel

lida, 13-6-2010

schiterend hotel. centraal gelegen.

mooie kamers en prima eten.

vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juni 2010

Zeker een aanrader!

lisan, 24-9-2009

Wij zijn hier in augustus 2009 geweest. een super vakantie. Van te voren ga je vaak beoordelingen lezen om te checken of je hier wel / niet wilt zijn.

Wij hebben met verschillende locals gesproken en hotel admiral is zeker 1 van mooiere hotels. iedereen hoor je over het eten praten maar het eten in bulgarije is gewoon verschrikkelijk. (voedselvergiftiging opgelopen in golden sands, rest. dolphins) het eten in het hotel was wat dat betreft qualitatief goed. ik ben overal tevreden over, o ja, de werknemers waren niet erg klantvriendelijk (op de schoonmaakster na :))

Gereisd anders in september 2009

Mooi hotel

Anja, 5-9-2009

Voor de 3é keer baar Bulgarije.

Ik ben samen met mijn man geweest, het hotel was prima als mensen zeggen dat het eten niet goed was, zijn niets gewend. Het eten was warm en werd steeds bijgevuld nooid legen bakken gezien. Ligging perfect aan het strand.

Met kleine kinderen zou ik het afraden, niets te doen in het hotel voor kinderen. Volgend jaar missien met Zoon, Schoondochter en 3 kleinkinderen naar Bulgarije dan naar Hotel Arabella.

Berry en Anja

Gereisd met partner in augustus 2009

goed hotel!

Noortje, 22-8-2009

Admiral is een mooi hotel, mooie kamers, mooie ligging aan een mooi strand. Zwembad erbij waar inderdaad de tegeltjes op sommige plekken los laten, verder opzich prima zwembad.Het eten was goed,voor ieder wat wils maar t is en blijft buitenlands eten maar dat heb je overal.Eten werd ook steeds aangevuld, ik heb nooit gehad dat er iets op was. Min punt vond ik dat je bij het avond eten wel de drankjes moet betalen ook water/koffie/thee, was bij ons en meerdere niet van te voren bekent.Het personeel is niet enthousiast, er kan bij veel geen lachje of dankjewel vanaf zelfs niet als je fooi geeft. jammer!

Of wij ooit terug gaan? Nee dat niet maar dat ligt zeker niet aan het hotel! maar aan dat er voor ons te weinig te doen was qua bezichtigingen en excursies.

Wij waren er 11 dagen, 8 was voor ons genoeg geweest.

Er zijn leuke tentjes waar je kan eten en drinken, en voor weinig!

Met 2 personen(voor, hoofd en nagerecht) + gedronken voor 25 euro! En het kan nog goekoper.

Gereisd met partner in augustus 2007

Mooi hotel maar niet hier eten .

sophia , 18-8-2009

Ben het inderdaad met Desire eens .

Het eten is niet te vreten maar er schijnt volgend jaar verandering in te komen omdat er steeds meer westerse toeristen vertoeven.

Het hotel is wel goed mooie kamers en wij zaten op zeezijzicht beter kan niet want je kijkt recht op het centrum .

In het zwembad laten alle tegeltjes los dus uitkijken voor het openhalen van je voeten .

Voor de rest prima ligging het hotel is een aanrader het eten { nog } niet .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Prima hotel!

Miranda, 11-8-2009

Goed hotel met prima ligging. Hotel ligt heel centraal en direct aan het strand. Kamers werden netjes schoongemaakt. Mooie kamers, goed ontbijtbuffet en dinerbuffet. Medewerkers zijn aardig. Wij gaan echt nog een keer terug.
Gereisd met partner in juli 2009

Mooi hotel maar slecht eten !!!

desire, 18-9-2008

Van 11-9-2008 t/m 18-9-2008 in Hotel Admiral geweest.De minpunten zijn; het (avond)eten is erg slecht,droge slappe frites,weinig variatie,smaakloos,vaak koud en word nauwelijks bijgevult.Op is hier op.Het personeel is nors en asociaal,hebben geen horeca-ervaring.Je zit er zelden aan een schone tafel.Geen bestek aan tafels.

De gordijnen schijnen door op de kamers,waardoor je vaak s`ochtends te vroeg wakker word. De pluspunten; Zeer mooie ligging in het levendige centrum met vele winkeltjes,restaurants en bars.Goede schone kamers,2 mooie zwembaden en een mooi breed zandstrand, geleidelijk aflopend in zee.

Een tip ; Ga hier in het hoogseizoen heen.Wij hadden namelijk van de 8 dagen, 5 dagen slecht weer.

Kortom, Jammer van het eten en personeel,maar een schoon fris hotel in een bruisende omgeving.

ps: voor foto's mag je gerust een mailtje sturen heb er genoeg

Gereisd met partner in september 2008

heel mooi hotel

gonda, 10-9-2008

een heel mooi hotel verdient echt de 5 sterren qua

ligging en kamers , maar het eten kon wel beter,

weinig keuze en zeer eentonig.

Gereisd met vrienden in september 2008

Ik denk niet meer dit hotel

Sjaak de Jong, 3-9-2008

Het zwembad was vies groene aanslag op de tegels

veel zand in het water, en het werd niet schoongemaakt.De roosters van de overloopgoot waren kapot je had zo maar je been kunnen breken als je er op trapte.Het personeel was zeer onvriendelijk er kon geen lachje af.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Admiral bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral in Goudstrand (Golden Sands), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Admiral scoort een 8.26 uit 10 op basis van 79 reviews.