Hotel Elenite Holiday Village ****

6,6

410 reviews over Hotel Elenite Holiday Village in het Nederlands

eten bar slecht

priscilla, 17-6-2016

voor het eten niet hier heen gaan ver weg dorpen en steden vieze huisjes bij aankomst lekkende boiler zwembad water vies tegels in het zwembad lieten los wel erg mooi land en mooi gelegen aan een mooi strand mijn zoon heeft het wel naar zijn zin gehad in het park .heel veel russen die al het eten wegkapen voor je neus .voor mij liever niet meer maar mijn zoon van 9 zou zeker terug willen
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

we zijn verliefd geworden op elenite

proximea wijkruijs, 14-7-2015

oooh wat een paradijsje maar je moet wel weten hoe je vior de meute uit kunt eten anders wordt je gek van de drukte. t strand en zee zijn zalig en de zwembaden ook. de huisjes prima hoewel wc lekte en douche t niet goed deed toch prettig huisje met airco en ruime veranda. we waren de enige nls en dat vonden we een pre. korte vlucht ook prettig eb t eten was even wennen maaar oh zo lekker. vers fruit lekkere salades etc. we gaan volgend jaar zeker terug. voor kinderen is t ook in elke leeftijdsgroep leuk en de bulgaarse avond die touroperator aanbiedt was geweldig!!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

nooit meer

schalleymirella, 16-9-2014

Hier zien ze mij nooit meer.

11 dagen geboekt, was na 2 dagen al aan het aftellen om terug naar huis te gaan.

op het eerste zicht is dit een heel mooi hotel, tot je er echt binnen komt.

De kamer is in die 11 dagen NIET gepoetst geweest. het afvoer op de badkamer was bedekt met plastiek en was beschimmeld. (gelukkig werden de handdoeken die op de wastafel gelegd werden, wel verwisseld)

Het eten was ijskoud en niks variatie (bij all in heb je niet altijd veel variatie, maar hier niks)

We wouden in een van de a la carte restaurants boeken, maar dit mocht niet meer.

de glazen ofwel stonken ze, ofwel hing de lippenstift er nog aan....

Engels verstonden ze moeilijk.

Het zwembad was vuil,... en zo kan ik nog doorgaan.

het enige leuke was de bowlinghal.

Gereisd met vrienden in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elenite Holiday Village bij:

mooi hotel,eten niet best,prachtig zwembad

a.meijer, 19-8-2014

ik was er met mijn dochter van 12 en hebben het zeer naar onze zin gehad.het zwembad geef ik een 10.prachtige glijbanen.die niet allemaal op de foto's staan.ze hebben er meer.eten viel wel tegen,vaak hetzelfde en ook niet altijd echt lekker.het is het mooiste hotel waar ik ooit in ben geweest.zeer mooi aangekleed en gebouwd.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

1ste...tevens laatste keer

wendy, 15-8-2014

Mensen kijk uit....veel wat beloofd is in reisinformatie,is verdwenen op het resort...zoals pannenkoekenhuis/geen doner/kebab...geen pizza hut....animatie is saai en weinig....ook animatie voor volwassen is bar....al-inclusive is niet wat we gewend zijn...enigste wat naast ontbijt/lunch/avond eten was hamburger of koekjes....wij zaten in de avond met een zak chips op de hotelkamer,wij troffen er mensen aan die waren 4 jaar geleden ook hier geweest en zeiden dat ze ervan schrokken hoe het hotel erop achteruit was gegaan...verwaarlozing,personeel is zeer onvriendelijk...en verstaan bijna geen engels en doen ook geen moeite ervoor...kortom NOOIT meer!!!!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Villas Elenite

TravelAgent1987, 15-5-2014

Ruim opgezet vakantiepark met appartementen in de vorm van bungalows, gelegen direct aan het strand. De aankleding van het complex is mooi en verzorgd. Mooie tuinen en een groot waterpark. Men kan hier verblijven op basis van All Inclusive.

De bungalows zijn te betreden via hellingen en trappen en is daarom niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het complex is geschikt voor gezinnen met kinderen, mede dankzij de ligging direct aan het mooie zandstrand wat geleidelijk afloopt in zee.

Gereisd zakelijk in mei 2008

Mooie bestemming

Berry, 5-9-2013

Terug gekomen op (30-8). Met twee gezinnen, beide een tiener dochter. Ik sluit me helemaal aan bij beoordeling van Hans. Kinder animatie volop. Wel even kijken hoe laat en waar. Maar dat lijkt mij een kleine moeite. Eten,drinken,zwembaden, helemaal goed. Wij zijn 7 keer all inclusive Turkije geweest op de mooiste plekken. Deze accomedatie haalt als vergelijk een dikke 8.

Wij denken eraan om volgend jaar weer naar Bulgarije te gaan.

Super vakantie gehadt.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Erg leuke tijd gehad

Hans, 3-9-2013

Net terug (30-08) na 13 dagen Elenite Royal Park. All incl voor ons de 1e keer en van verhalen hoor je het geklaag over de Oost-Europeanen (dus niet alleen de Russen) en dat is volkomen terecht. Echter....als je daar doorheen kijkt en je niet irriteert, dan heb je een prima vakantie daar. Uiteraard zijn er verbeterpunten, maar voor de prijs die we betaalden kan je ook lekker een aantal x buiten de deur eten (eten + drinken €10 pp). Er zijn zaken waar je voor moet betalen. Maar goed, als je dat weet (en niet wil), dan ga je daar niet heen. Na een paar dagen weten ook de mensen achter de bar je te waarderen en gaven ons zelfs soms voorrang op hun eigen volk en de russen (kwestie van instelling). Als kinderen drinken bestellen, dan geen Hollandse benamning gebruiken. Bijv Sisi kennen ze niet en je krijgt dan ook niets. Koffie vonden wij prima overigens (smaken verschilen). Al met al een heerlijke vakantie (met prima klimaat) gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

het was hier fantastisch!!!

Tamara, 1-9-2013

Mooie locatie, leuke winkeltjes om de hoek.Geweldig waterpark en ach een bedje voor 5 lev.... Volop eten en drinken de hele dag door! Na alle klachten hier waren we op alles voorbereidt maar 100% mee gevallen, en als je zelf vriendelijk bent krijg je dat ook terug....Wel druk in de eetzaal maar er was meer dan genoeg.Bijgeplaatste bed was wel slecht helaas, kamer was netjes en schoon ook genoeg schone handdoeken.Dik tevreden dus!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Nooit Meeeeeerrrrrrrrrrrr !!!!!!!!

Debbie Vogelaar, 27-8-2013

Wij zijn dit jaar 2013 op vakantie geweest naar Elinite Holiday Village

voor 12 dagen.

Een ramp moet ik zeggen de dag van aankomst sta je minimaal 1 uur in de rij om in techecken omdat de balie medewerkster bijna geen engels praat.

Krijg je als eten een croissant en een manderijn die net een stuiterbal is.

Het eten erg eenzijdig is en je als een haas moet gaan rennen om eten op je bord tekrijgen omdat anders de Russen de bakken leeg rover zeg je hier iets van dan krijg je als antwoord ja dan moet je maar eerder komen drinken smaakt niet koffie lijkt wel sloot water

Je wordt behandeld of je lucht ben als er een persoon achter je staat die de zelfde taal spreekt.

dus met andere worden Wel een Goede vakantie gehad met ons gezin en het hotel zelf is mooi en omgeving ook

Maar vriendelijkheid van het personeel is ver tezoeken

kinderen wilde naar dag 5 al naar huis

Geen aanrader.

Verblijfsduur was 15/08/2013 tot 26/08/2013

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elenite Holiday Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elenite Holiday Village in Elenite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elenite Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elenite Holiday Village scoort een 6.58 uit 10 op basis van 439 reviews.