8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Atrium Beach bij :

1 review over Hotel Atrium Beach in het Nederlands

Nooit meer!

Fam. Fraiquin-Lumpens, 17-8-2015

De accomodatie en ligging waren goed. Een zwembad met glijbanen voor jong en oud. Echter waren veel ligbedjes en parasols kapot. Het eten in de eetzaal was altijd koud! Hier hebben wij (en anderen) zowel met de reisleider ter plaatse als met het reisburo in NL contact over gehad. Het was een bekend probleem bij touroperator. De eetzaal had veel te weinig plek. Hierdoor moesten we vaak meer dan 15 minuten door de zaal lopen om te zien waar eens iemand van tafel zou gaan, zodat wij ook eens konden gaan zitten. Op het "hoger" personeel van het hotel na, sprak er niemand Engels of Duits. Het waren dan ook bijna allemaal zigeuners die er werkten (voor zover je hetgeen dat ze deden werken kon noemen). De kamer is nooit echt gepoetst, terwijl we het bekende niet storen-poetsen kaartje wel degelijk aan onze deur hebben gehangen. Hier over geklaagd, maar dan kijken ze je raar aan. We zijn ook nog in Burgas en Sunny Beach geweest. Het eten was er goed en men kon zich verstaanbaar maken.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium Beach in Elenite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atrium Beach scoort een 8.38 uit 10 op basis van 4 reviews.