Hotel Olymp ***

1 review over Hotel Olymp in het Nederlands

Goed te doen

Soraya, 4-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben drie weken in dit hotel geslapen en dit beviel ons goed. Airco en een minikoelkast krijg je er gratis bij, al moet je wel bij de bali vragen om de afstandbediening en dan krijg je die. De meiden die bij het hotel bij de receptie werkten, waren erg aardig. Het zwembad is wel klein en koud en de bedjes waren niet meer allemaal in goede staat. Er zat bij ons ontbijt bij, hier moet je niet zoveel van voorstellen, je kan beter verder op wat eten, kost toch bijna niets. Hotel ligt heel erg gelegen ten aanzien van alles. De kamers zelf waren voor ons goed en gezellig, alleen de badkamer was wel heel erg klein enig minpuntje. Wij hadden een vaste schoonmaker, die haar werk goed deed en ook erg aardig was. Als ik nog een keer ga na bulgarije wordt t weer dit hotel. Verder hadden wij geen overlast van wat of wie dan ook.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olymp in Borovets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olymp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olymp scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.