Hotel Orchidea Park ***

Orchidea Park
7,9

35 reviews over Hotel Orchidea Park in het Nederlands

Caro, 16-9-2007

hoi net 14daagjes terug en ik mis het al het warme weer de leuke mensen het te gekke zwembad alleen het eten niet...de eerste wek viel het mee maar de tweede week was het niet meer te eten we zijn 14 dage in bulgarije eweest en in die 14 dage 5 keer in peters house gaan eten.het hotel is redelijk kindvriendelijk een speciaal kindermenu waar de kindjes zelf aan kunne als het moet want het staan op een laag tafeltj een apart zwembad met speeltuigen in een speeltuintj animatie vor groot en klein dus het was egt wel leuk een egte aanader buiten het eten dan maar beneden is een goed restaurantje en de trappen zijn ook goed te doen en voor het geval dat u dat niet vindt er rijdt alty een treintj om de 10 min... HET WAS EEN TOFFE VAKANTIE

XXX Caro

Gereisd familie in september 2007

Bakker, 14-9-2007

Wij zijn hier half augustus geweest, en ons is het echt heel goed bevallen. Er was toen nog wel animatie . Dus dat scheelt misschien. Die brachten heel wat leven in de brouwerij , en waren erg vriendelijk.Die 172 treden vonden wij niet zo'n probleem , dat was goed te doen. En anders was er ook nog een treintje terug naar boven. Het personeel was eerst wat nors , maar als ze merken dat je ze met respect behandelt , doen ze ook vriendelijk terug. Het eten werd na 2 weken wel wat eentonig , en er stond niet altijd iets bij dat ik lekker vond. Maar het buffet werd constant bijgevuld en netjes gehouden. Kortom , wij komen hier graag nog een keer terug.
Gereisd familie in augustus 2007

Julie & Kevin, 28-8-2007

Net 2 uur terug van Albena! We hadden een leuke vakantie. Het personeel was onvriendelijk, enkel de dames aan de receptie konden eens lachen. Koud eten, geen variatie. 180 trappen vielen mee. Pluspunt was zeker het zwembad en het goeie weer natuurlijk. De laatste dagen was er geen animatie meer te bespeuren.. Al bij al fijne vakantie gehad!
Gereisd familie in augustus 2007

diana breederveld, 6-12-2006

zeer leuke vakantie maar nu we weer thuis zijn is onze bank pas ook nagemaakt ze hebben ongeveer 2000 euro van onze rekening gehaald dat is heel jammer want het was een hele leuke vakantie
Gereisd anders in december 2006

gr geertruda , 2-12-2006

let op mensen mocht u bij het hotel gepint hebben let dan op u rekeningafschrift wij zijn al 1500 euro kwijt en dat is afgeschreven op 27 28 29 nov maar de vakantie was wel erg leuk in july
Gereisd anders in december 2006

Nancy Moerbeek, 30-11-2006

Let op mensen. Mocht u bij de geldautomaat bij het hotel gepint hebben, let dan op uw rekeningafschrift. Van onze rekening is er 27 nov geld afgeschreven. Onze pas is dus gekopieerd en wij zullen niet de enige zijn.

Hotel is voor de prijs prima. Met de trap naar het strand is zeer goed te doen ook met kids. Daar kun je heel goedkoop en goed eten. Onze ervaring is dat all in niet echt nodig is

Gereisd anders in november 2006

Philippe Lagae, 27-9-2006

Met onze fam. (2 volw., 4 kids) waren we eind aug. een week in Orchidea. Alhoewel we pas laat aankwamen stond er nog fruit, brood, kaas en water klaar op onze nette kamers. We zorgden telkens voor een kleine fooi voor het kuispersoneel en dit doet wonderen als je weet dat een gemiddeld maandloon 100 euro bedraagd. We waren vriendelijk tegen het personeel in het restaurant en we hadden onze kinderen opgedragen dat al hetgeen ze in hun bord namen dat ze het ook moesten opeten. Wij hebben daar taferelen gezien van arrogante toeristen die bergen eten meenamen waarvan de helft onaangeroerd bleef staan. Dit is toch een beetje de ogen van het personeel uitsteken die het niet zo breed hebben. De kinderen hebben een droomvakantie achter de rug: zwembad, zee, ijsjes, club. Wijzelf zijn een 3-tal keer gaan joggen (10 km) langs het strand, wat heerlijk was. Enig minpt is dat de bedden ah zwembad constant bezet zijn met handdoeken waarvan sommigen maar een 1h ah water lagen. We komen zeker terug.
Gereisd familie in augustus 2006

andre, 17-9-2006

zijn al negen keer naar orchedea geweest is altijd al meegevallen heb er zelfs bulgaarse vrienden aan overgehouden bediening altijd goed geweest
Gereisd anders in september 2006

dirk, 16-9-2006

wij zijn terug van een verblijf 15 dagen in het orchidea park,en wij vonden het een geslaagde vakantie.

Vriendelijke mensen zeker die twee meisjes van de bar.Ik las hier dat de mensen daar arrogant en onbeleefd zijn ,dan stel ik me de vraag hoe was jullie gedrag tegenover die mensen daar? Wij zijn altijd vriendelijk bediend geweest.De kamer iedere dag gereinigd,en verse handdoeken.

Het eten kon misschien wel ietsje beter maar slecht was het zeker niet.

Volgend jaar gaan we zeker terug.

gr

dirk en sofie

Gereisd anders in september 2006

rien dortmans, 8-9-2006

Een net hotel,kamers schoon. Mooi uitzicht over de zee.Wel een nadeel als je slecht ter been bent,want het zijn een kleine 200 trappen naar het strand. Wel een mooie oplossing is de gratis shutle bus,of een minitreintje naar het strand,kosten dacht ik €1.- pp.maar het kan ook €2.- zijn dat weet ik niet precies meer. Het eten was goed zeker voor 3*** ,alleen was de koffieautomaat veelvuldig kapot.Leuk personeel en sávonds gezellig aan de bar alles allin ook bij het zwembadMooie bosrijke omgeving en de parken zeer schoon.ook het strand was schhoon en heel breed,maar daar hebben we weinig van kunnen genieten want het weer was onbestendig. Lekker gegeten aan het strand voor wienig geld een grote nitsel met friet en groenten + een groot glas bier voor maar € 5.- p.p. Sávonds wel veel waarschijnlijk russische hoertjes overal in het park en in de straten.Ik denk dat veel mensen zich daar aan storen,maar dat ieder voor zichzelf weten. Al met al een prachtig vakantieland waar we zeker terug gaa
Gereisd familie in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Orchidea Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orchidea Park in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orchidea Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orchidea Park scoort een 7.94 uit 10 op basis van 36 reviews.