Hotel Nona ***

Hotel Nona
Nona
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nona bij:

2 reviews over Hotel Nona in het Nederlands

Laura, 20-11-2007

Aangezien ons oorspronkelijk hotel volboekt was, waren we hier beland (augustus 2006). De kamers waren heel goed verzorgt, grote douche, eten na de aankomst al stond het wel daar in de hitte. Voor de rest viel het zwaar tegen dat er geen zwembad was en animatie. Het eten vond ik zelf echt niet mijn smaak, constant vis. Als compensatie kregen we ook vol pension maar dit was elke middag identiek hetzelfde: groentensoep, en komkommer-tomatensalade met fetakaas, vlees en patatten, en een dessertje (veel te zoet). Wat ik wel goed vond, is dat je kon geld wisselen in het hotel zelf! De coctails zijn hemels lekker en een uitgebreide keuze. En er is een soort van nachtwinkel aan de bar en er is ook een winkeltje van zwemgerief en eentje om je foto's te kunnen laten ontwikkelen.

Ondanks onze ster minder dan normaal, hebben we toch een super leuke vakantie beleefd!!!

Gereisd anders in november 2007

Karel, 29-9-2006

Net terug van vakantie in hotel Nona. Kamer en badkamer zijn net en groot genoeg met terras. De receptie kan amper Engels, geen Frans, enkel Duits spreken en sommige receptionisten zijn heel onvriendelijk. Eten is uitgebreid maar meestal te vettig. Elke dag wel vers fruit ! Keukenpersoneel mag wel eens een lachcursus krijgen.

Hotels Boyrana en Elista zijn de luxere buurhotels. Nona is een goed alternatief als budgetreisje. Bulgarije is goedkoop ! Eten en drinken kost er minder dan de helft dan bij ons.

Als je een taxi neemt: afbieden !

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nona in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nona scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.