4,7

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Bratislava in het Nederlands

hendriks, 9-8-2006

over het algemeen ziet alles eenvoudig uit. vandaar allemaal voldoendes. gua prijs en kwaliteit is dat de juiste verhouding. de ligging aan de kust is wel gunstig
Gereisd alleenreizend in mei 2005

Astrid, 31-7-2006

Ik ben hier geweest van 17-7/24-7.

IK heb nog Nooit zo'n rampen hotel meegemaakt!Het hotel is oud.We kwamen al aan de badkamer was niet schoon,douche lekte wastafel lekte.Plafond in douche was niet dicht, dus er viel al meteen een rups naar beneden.Hoeslaken zaten onder de vlekken,moest iedere dag kijken of ik geen beestjes in mijn bed had.De deur kan dicht maar daar is ook alles mee gezegd!raampje in douche is zo oud als de weg naar rome!Eten konden ze daar niet maken!Kip,schnitzels en ander vlees is geen een x gaar geweest dus zijn uiteindelijk uit eten gegaan, waar het eten 100x beter was!Onze handdoeken waren ook nog is van het balkon gestolen.We zouden een zwembad met glijbaan hebben, het zwembad waar we heen konden was bij een ander hotel, en je moest daar je bedden huren.De glijbanen stonden ergens langs de boulevard. Kortom ik zou hier dus NOOIT heen gaan!

Gereisd anders in juli 2006

Joey de groot, 27-7-2006

Dit Hotel zou eigenlijk meer dan 2 sterren verdienen .

Het is netjes en schoon en heeft ook bijna alles behalve een zwembad.

Het ligt in het centrum van albena beter kan niet.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bratislava in Albena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bratislava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bratislava scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.