Hotel Porto Calem ***

Porto Calem
8,4

5 reviews over Hotel Porto Calem in het Nederlands

Jo Delies, 6-3-2006

Dit jaar opnieuw naar Porto Seguro geweest en weer gelogeerd in hotel Porto Calem. We werden meteen herkend en zeer warm verwelkomd er is nu zelfs de mogelijkheid om in het jotel te internetten kosten slechts 11 reaal voor 1 uur dat is ongeveer 4 euro op onze site www.jdelies.nl staan weer zeer mooie foto´s van waar we dit jaar allemaal zijn geweest o.a. Foz do Iguacu, Fernando de Noronha en Rio De janeiro (Copacabana)

Jo en Lena

Gereisd anders in maart 2006

AuPie, 13-12-2005

Mooi hotel buiten het rumoerige centrum van Porto Seguro... schoon, goed onderhouden, vriendelijk (tenminste dat denken we want behalve yes, yes en thank you spreekt niemand er redelijk engels oid.)

Ontbijt was goed verzorgd en met ruim voldoende variatie.

Wij hebben het dik naar ons zin gehad hier, maar wel jammer dat het nèt ietsje te ver lopen is naar de stad. Maar, bussen kosten vrijwel niets en goedkope taxi's rijden dag en nacht af en aan...

Ruim, ruim voldoende!!

p.s. de hangmatten op de balkons zijn helemaal goud!! iedereen zou er eentje thuis moeten hebben!!

Gereisd anders in december 2005

Jo Delies, 26-8-2005

Reeds 2 keer oud en nieuw gevierd in Porto Seguro (Strandtent Baramares en logies in Hotel Porto Calem Gaan dit jaar op 1 januari weer terug naar Hotel Porto Calem. Hele vriendelijke mensen ´s morgens om 07.00 uur even zwemmen in de oceaan aan de overkant en ontbijten aan een zeer goed gevuld lopend ontbijtbufet met allerlei lekkere hapjes en drankjes. Voor de Bediening is niets te veel.

voor foto´s zie www.jdelies.nl

Gereisd anders in augustus 2005

Rina en Bertus Menning, 6-7-2005

Zeer goed hotel,prima personeel dat je met alles wil helpen

Leuke kamers goede bedden en een fantastisch ontbijt met verschillende soorten brood,tropische vruchten en allerlei drankjes

Het strand is aan de overkant

We hopen hier nog een keertje terug te komen

Gereisd anders in juli 2005

Roy Janssen, 17-11-2004

een heel goed hotel, dat niet overspoelt is met Nederlanders, zoals hotel la torre. Het ligt heel dicht bij het centrum (met de taxi voor 3 a 4 euro), aan een heel rustig stuk van het strand met een leuke strandtent. Ook de strand feest tenten, zoals toa toa, zijn vlakbij. Aan het zwembad is het altijd rustig (alleen in het weekend komen er wat brazilianen die willen feesten) en het personeel doet hun best om Engels te praten (lukt niet altijd) en zijn zeeeeeeeeeer vriendelijk. Je gaat het hier zeker naar je zin hebben!
Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Calem in Seguro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Calem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Calem scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.