Hotel Monte Pascoal ***

Monte Pascoal
7,6

5 reviews over Hotel Monte Pascoal in het Nederlands

veerle en rob, 17-10-2007

Prima hotel je zat redelijk centraal, service en bediening was goed in het hotel!!excursies kan je er ook prima regelen!! ontbijt was prima heel veel keuze en veel fruit!!!

Gereisd anders in oktober 2007

Allie, 22-8-2007

2 nachten hier gezeten met slecht weer. Storm loeide om het gebouw het regende ook nog af en toe. Trieste sfeer en ze waren ook nog met een verbouwing van het zwembad en ontbijtzaal bezig. Wel mooie kamers. Ontbijt gemiddeld. Binnen 5 minuten met taxi in oude centrum(15 a 20 reas)
Gereisd anders in augustus 2007

René, 15-2-2006

Heel leuk hotel, perfecte ligging aan de boulevard, aardige bediening, we waren hier met oud en nieuw, en dan is het helemaal een perfecte plaats, wat een feest, en dat op de 1e rang! Salvador is een geweldige stad, wel je kostbaarheden thuislaten dan valt er niets te stelen en te vrezen.

gewoon gaan!

Gereisd anders in februari 2006

Nizu, 15-10-2004

Prima hotel gelegen aan een redelijk drukke boulevard. Goede, ruime kamers. Ontbijtbuffet vond ik juist erg okay. We hebben later in de vakantie ook nog een nacht in het Othon Palace gelogeerd en daar vond ik het ontbijtbuffet goed, maar veel minder 'braziliaans'. Verder vond ik het kleinschalige, persoonlijke van Monte Pascoal veel leuker dan het fabrieksachtige Othon Palace, maar das persoonlijk. Al met al een goede keus wanneer je voor een stadshotel kiest. Wat mij betreft stukken minder geschikt als strandbestemming, ook al zit je direct aan zee.
Gereisd anders in oktober 2004

Johan, 6-7-2004

Goed hotel, schoon en verzorgd. Het ontbijtbuffet valt tegen. Gelegen in Barra, een 'uitgaanswijk' waar niet zo gek veel te doen is. Goede busverbindingen naar oude binnenstad en stranden. Prachtig uitzicht over boulevard, strand, zee en vuurtoren.

Ik geef zelf echter de voorkeur aan het Bahia Othon Palace Hotel. Net wat meer klasse en een veel beter ontbijtbuffet.

Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Monte Pascoal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Pascoal in Salvador, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Pascoal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monte Pascoal scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.