Hotel Othon Classic California

Othon Classic California

Matig

2 reviews over Hotel Othon Classic California in het Nederlands

Jan en Anke, 22-4-2008

Bij aankomst ziet het hotel er van buiten aardig uit, receptie, lobby en restaurant zien er redelijk uit, maar de kamers zijn zeer gedateerd, vies en smerig. In de houten mozaiekvloer van onze kamer (507) waren er hele stukken uit, dus op blote voeten lopen bezorgde je splinters en onzettende zwarte voeten. De badkamer was vies en smerig met weggerot kozijn en deur, het plafond was een grote vieze bruine vlek en alles was zeer gedateerd en erg slecht onderhouden. Het uitzicht naar drie zijden was 3 meter tegen een muur, we konden s'morgens niet eens zien wat voor weer het was. Het vragen voor een betere kamer hebben we gedaan maar kregen we alleen met bijbetaling van € 44 per nacht, schandalig. Aan de ingang hangt een bord dat dit een 4 sterren superior hotel is, maar 2 sterren is nog te veel. Het ontbijt was het enige wat goed was, voor de rest is dit een enorme afrader ondanks dat het bij het Copacabana strand staat, er zijn wel betere hotels.
Gereisd met partner in maart 2008

Eddy Eversdijk, 7-12-2007

Verouderd hotel, welk goed verzorgd, maar verdiend een opknap beurt van de kamers. Wel schitterende ligging.
Gereisd met vrienden in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Othon Classic California in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Othon Classic California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Othon Classic California scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.