Appartement Ipanema Vieira Souto 510 Residence Service

Ipanema Vieira Souto 510 Residence Service

1 review over Appartement Ipanema Vieira Souto 510 Residence Service

SEJOUR AGREABLE

POLIN, 7-2-2010

Appartement Ipanema Vieira Souto 510 Service de résidence à Rio de Janeiro est un ensemble d'apartements en location hôtelière touristique ou à l'année pour rédidents temporaires . Nous étions en famille résidant temporairement au Brésil . Bonnes prestations , appartement trés bien situé face à l'Océan , accessibilité immédiate à la plage dIPANEMA , quartier privilégié , personnel sympathique et dévoué , 5* au Brésil = 4 * en France . Quelques soucis d'entretien de l'immeuble .

DANS L'ENSEMBLE TRES BONNE IMPRESSION .

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ipanema Vieira Souto 510 Residence Service in Rio de Janeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ipanema Vieira Souto 510 Residence Service zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ipanema Vieira Souto 510 Residence Service scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.