Hotel Orange Praia ***

Orange Praia
5,7

3 reviews over Hotel Orange Praia in het Nederlands

Ivette de Vries, 9-6-2008

Erg naar ons zin gehad aardige eigenaresse en superstroganov, haha ookal hoort dat niet echt bij brazilië..

Over het algemeen prima hotel!

Gereisd met vrienden in juni 2007

W de Leeuw, 31-10-2007

Als je 's-avonds brood met jam als "feestmaal"krijgt!

Eigenaresse zit gewoon bij de laatste en lawaaiigste gasten mee te doen. Kamers ver onder de maat en eten is niet goed. Geen mooi strand en dat Prins WA en Maxima er zijn geweest, zegt niets.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

ljj planken, 4-6-2006

Wij zijn in maart in dit hotel geweest.

ronduit zeer slecht!!

Hebben het eten in het restaurant terug moeten sturen, Konden s,avonds zien wat men s,morgens aan het ontbijt had gegeten. Kamers zeer ouderwets en airco maakt geluid als een stoomtrein. kasten vallen spontaan ondersteboven.

Strand ronduit smerig. Niet centraal gelegen, Aan het water zeer sterke stroming ,dus zeer gevaarlijk om te zwemmen. hebben klacht ingediend bij reisburo ,,Sunrise,, Hadden deze items in de groep besproken mar als zo vaak is de reacties , ach ze doen er niks aan of we komen hier toch nooit meer!!

Ons advies, ondanks de z.g.n. Nederlandese eigenaars vn dit hol.. BLIJF ER WEG!!!

Jannie &Leo

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orange Praia in Recife, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orange Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orange Praia scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.