Hotel Marupiara ***

Marupiara
8,5

2 reviews over Hotel Marupiara in het Nederlands

andreas, 7-2-2006

Ik ging afgelopen maand naar Porto de Galinhas en verbleef in Hotel Marupiara.We werden ontvangen door een receptie waar niemand engels sprak en aangezien mijn portugees niet zo heel geweldig was, verliep de onderhandeling niet zo best. Ik vond het wat duur, maar goed, het was toch vakantie. De kamers waren redelijk, maar de service aan de langzame kant. Porto de Galinhas is een erg leuk en gezellig plaatsje met goede restaurantjes en barretjes.
Gereisd anders in februari 2006

yvonne nijhuis, 20-4-2005

we zijn met de kinderen in maart een week in marupiara geweest. was onze eerste kennismaking met brazilie. heeeel goed bevallen. vriendelijke mensen, mooi land, heerlijk warm. personeel is erg vriendelijk, complex is netjes. veel brazilianen vieren hier vakantie. met openbare busjes zit je zo in het dorp, via strand ongev. 3/4 lopen.woordenboekje wel gewenst, want bijna niemand spreekt engels, soms wel wat spaans.heerlijk uitgebreid ontbijt, heerlijk zwembad.in het oudere gedeelte heb je een terras, nieuwe gedeelte geen terras of balkon bij kamer.
Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marupiara in Recife, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marupiara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marupiara scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.