Vakantievideo's Praia da Pipa

Praia da Pipa
8,7
213 beoordelingen
Vakantievideo's Praia da Pipa

Op zoek naar vakantievideo’s van Praia da Pipa? Op deze pagina vind je video’s van Praia da Pipa gemaakt door vakantiegangers. Heb je zelf een video gemaakt van Praia da Pipa op vakantie? Voeg deze dan direct toe.
Je kunt hier beoordelingen vinden van 4 Appartementen, 26 Hotels, 1 Vakantiehuis, 1 Aparthotel, 4 , 2 Bungalows, 1 Chalet, 2 Hostels, 1 Lodge, 2 Pensions en 3 Villas in Praia da Pipa. Op Zoover vind je bovendien 445 vakantiefoto's van Praia da Pipa. Lees de 213 reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Praia da Pipa. Ben je nog aan het oriënteren? Bekijk alle accommodaties in Brazilië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Brazilië.
Even geduld a.u.b.

Video's Praia da Pipa

dolfijnen in pipa

cecile vandecasteele

dolfijnen pipa

17227xbekeken 6-4-2009

Werkt de video niet? Waarschijnlijk heb je een recente flashplayer nodig. Download deze gratis
sluiten
Deel deze video:
Selecteer en kopieer bovenstaande code, om deze vervolgens te plakken op je eigen website.

totaal 3 video's

dolfijnen in pipa

Ingezonden 6-4-2009 door: cecile vandecasteele ik ben uren bezig geweest om een redelijk foto te maken van de dolfijnen maar ze zijn zo vlug!!! mijn vriendin pakt een keer de camera en binnen 1 minuut heeft ze me EN dolfijn op de film!!! zonder het zelf te merken hahaha..
17226xbekeken Lengte: 00:59 sec

strand Pipa

Ingezonden 23-8-2008 door: Henriette Tussen Praia d Amor en het centrale strand, heel relaxed!
2621xbekeken Lengte: 00:10 sec

Praia da Pipa

Ingezonden 15-4-2008 door: ZOOVER
1754xbekeken

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?