Hotel Pipa Ocean View ****

Pipa Ocean View

53 reviews over Hotel Pipa Ocean View in het Nederlands

Zo lekker relaxed!

Anita, 6-9-2016

Pipa is een leuk hippiedorpje met een schitterend strand, gezellige barretjes, eettentjes met vis en garnalen, heerlijk! Genoeg hotels en pousada's voor een betaalbare prijs. Het personeel in het hotel was heel erg vriendelijk en behulpzaam! Ontbijt was prima verzorgd. Wij hebben lange strandwandelingen gemaakt, en je kunt er duik- en surf-lessen nemen. Met de boot de oceaan op om dolfijnen te spotten!
Gereisd met partner in november 2014

Geweldig

Kees Tennekes, 28-6-2016

Fantastische locatie net buiten het centrum wat goed aan te lopen is!
Gereisd met partner in juni 2014

Geweldige tijd gehad!

Naomi, 24-12-2014

Mijn dochter en ik hebben een geweldige vakantie gehad. Het is er onwijs rustig en veilig ook voor alleen vrouwen!! Personeel is erg aardig! Je moet wel een stukje rijden om iets van de omgeving te zien maar het was het fantastisch mooi! Er zijn lekkere restaurantjes en het strand is 10 minuutjes lopen, maar dan heb je ook wat, bijna een privéstrand! Ge-wel-dig! Echt heel mooi
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Goed hotel

monique, 3-11-2014

Wij hebben hier begin oktober 2014 een week gezeten. Kregen ook een upgrade naar een kamer met jacuzzi. ontbijt is goed en divers: fruit, broodjes, sap, koffie, thee en meer. Doordeweeks rustig en in het weekend drukker met Brazilianen. Toen wij er waren werd het hotel wat opgeknapt denk aan tegeltjes in het zwembad, muren van het hotel werden geschilderd etc. Naar Pipa centrum nog geen 10 minuutjes lopen. Hotel is zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in oktober 2014

goed hotel voor die prijs

chris, 13-9-2014

wij hebben hier 16dagen gezeten we kregen bij aan komst een gratis upgrade kamer met jacuzzi. alle jongeren stellen kegen kamer met jacuzzi de mensen die wat ouder waren kregen een hele beneden verdieping met grote woon kamer slaap kamer keuken. hier kwamen geen kosten bij. je kunt niet verwachten dat dit gelijk staat aan 4 sterren in nederland. maar het is een prima hotel. elke dag komen ze netjes je kamer schoonmaken. als er iets is kun je door geven aan receptie en komen zo snel mogelijk oplossen mocht dit nodig zijn. prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed mensen die aangeven dat dit slecht is, kan maar als je kijkt dat je voor 16 dagen pp voor 750 euro daar zit denk ik dat je niet veel te klagen hebt dan moet je lekker 5 sterren gaan zitten.
Gereisd met partner in september 2014

geweldig hotel

kim , 24-7-2014

ik ben zelf al een paar weken terug van mijn wel verdiende vakantie. ik was samen met mijn man en mijn 2 kinderen in dit fantastische hotel, lekker eten goede faciliteiten en vriendelijk personeel. Niet te vergeten op loop afstand van pipa. misschien volgend jaar weer
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Top hotel!

maarten-1990, 24-7-2014

In het voorjaar 2 weken in het hotel geweest. Geweldig hotel! Super mooie Ligging! Plaats Pipa is echt geweldig! Mocht je er op uit willen is een buggy tour ook echt geweldig om te doen. Kamers zeer schoon en vriendelijk personeel. Komen zeker een keer terug.
Gereisd met partner in maart 2014

Niet boeken! 2 Sterren!

Joeri, 2-7-2014

Dit is een verouderd complex. Overal insecten in de veel te kleine kamers, zonder eigenlijke badkamer. De wasbak bevindt zich naast de bedden.

Vies zwembad, vol groene smurrie.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Supervakantie!

Robin en Eveline, 25-5-2014

Ooit tophotel geweest, maar door nalaten van groot onderhoud zijn de appartementen aan het vervallen. Dagelijks onderhoud is prima (schoonmaak, zwembad, tuinen, restaurant etc), waardoor het verblijf toch comfortabel is. Bedden zijn hard maar ok. Makkelijk te lopen naar centrum Pipa, waar veel restaurants zijn (voor 10 EUR diner plus drank). Busje naar de diverse betoverende stranden voor 0,6 EUR. Personeel is vriendelijk. Pinautomaat in de buurt (zorg voor werelddekking!). Verder gewoon genieten!
Gereisd met partner in mei 2014

Geweldige vakantie

Luc, 17-5-2014

Hotel is perfect!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer met Jacuzzi aan te raden.

Goed eten (Á la carte).

In de weekenden komen de Brazilianen hun weekend vieren. Hierdoor is het drukker en is het ontbijt uitgebreider.

Hotel ligt zeer centraal.

Centrum 5 tot 10 minuten lopen.

Strand 10 minuten lopen.

Pin automaat op 5 minuten lopen.

Pipa is een zeer veilig stadje. Lekker eettentjes. Zeer divers van Tapas tot Argentijns met als aanrader restaurant "Aqui".

Verschillende stranden:

- Praia do Madeiro (aantrekkelijk voor ervaren surfers)

- Baia dos Golfinhos (dolfijnen strand ,aantrekkelijk voor beginnende surfers, met zicht op wilde dolfijnen)

- Praia don Amor (liefdes strand)

Je kunt beter een dagje op Baia dos Golfinhos liggen om dolfijnen te spotten dan de dolfijnenboot te nemen. Deze boottocht viel erg tegen.

Dagje Natal ook aan te raden.

Helaas de eerste 4 volle dagen regen gehad. Augustus / September is het einde van het regenseizoen met kans op regen.

Gereisd met partner in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pipa Ocean View bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pipa Ocean View in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pipa Ocean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pipa Ocean View scoort een 8.03 uit 10 op basis van 53 reviews.