Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Pipa Beach House in het Nederlands

GEWELDIG!

pascall, 4-4-2011

Een overheerlijke vakantie gevierd in Pipa. Het huisje met eigen zwembad, hangmat, bbq met personeel, super! Prima klimaat, Villas de Pipa ligt op loopafstand van het centrum en strand. Rustig stadje, schone stranden, overal prima eten. Bevolking en personeel overal vriendelijk, nee is nee. Alleen jammer dat we 16 dagen geen WI-FI hadden, terwijl dit wel aangegeven staat. Zowel de receptie als de reisleider konden geen hulp bieden. En wat niet duidelijk vermeld wordt, is de standaard 10% tip/fooi in de horeca. Dit kan aardig oplopen. Het strand is perfect voor surfen en waveboarden maar niet om te snorkelen.

Verder veel bezienswaardigheden zoals dolfijnen @Dolfine Beach en aapjes achter ons eigen huisje. Al met al een supervakantie, waar we volgend jaar zeker weer naar toe gaan. Een absolute aanrader dus.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Pipa Beach House in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Pipa Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Pipa Beach House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.