Uitstekend

1 review over Hotel Marlins Pousada in het Nederlands

BMNL, 16-4-2006

Wij zijn in april enkele dagen in deze pousada geweest. Ze schrijven het als pousada Marlyns / Marlins. We trokken namelijk met een huurauto van Ponta Negra naar Porto dos Galinhas.

Deze pousada is redelijk luxe (140 real per dag) en ligt op een perfecte locatie. De ene kant ligt 10 meter van de hoofdstraat van Pipa met alle restaurantjes en winkels. De pousada loopt helemaal door tot het strand en heeft ook een eigen zwembad. Een goed ontbijt en wij zaten bovenin, waardoor je uitzicht had over de hele baai van Pipa. Wij hebben diverse pouasada's en hotels bekeken, maar die waren gelukkig vol. Deze was gewoonweg de topper met geweldige ligging en vriendelijk personeel.

Als je door de hoofdtsraat rijdt zie je wel een bordje hangen. Je kan de auto op hun eigen parkeertreintje kwijt.

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marlins Pousada in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marlins Pousada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marlins Pousada scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.