Hotel Da Pipa **

8,3

26 reviews over Hotel Da Pipa in het Nederlands

Geweldig!!

elene, 12-11-2009

Eenvoudig opgezet, kamers niet bijzonder maar de ligging maakt het helemaal perfect!! Zeezicht kamer is dan ook echt de moeite waard, genieten van het uitzicht en het ruisen van de oceaan. Ontbijt is eenvoudig maar zeker niet verkeerd. Praia do Amor te bereiken door een heeel stijle trap, is een mooi strand, surfers paradise. Prachtige stranden ideaal om te wandelen en te genieten.

Pipa zelf is echt een super gezellig plaatsje met heel veel leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in november 2007

TOP Locatie

R. Baars, 23-6-2009

De locatie is helemaal geweldig, een kamer met zeezicht is meer dan de moeite waard. De kamers zelf zijn erg klein en erg basic. Verwacht geen luxe, het uitzicht compenseerd alles. Strand (Amor beach) is via een trap te bereiken, 114 treden.

Naar beneden is gemakkelijk maar eind van de dag weer omhoog is een stuk zwaarder. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of hoogtevrees hebben.

Het centrum is op 5 minuten loop afstand, een leuk maar klein centrum met leuke restaurantjes en winkeltjes. De omgeving van Pipa is echt geweldig, op het madeiro strand kun je dolfijnen zien zwemmen en soms echt heel dichtbij.

Gereisd alleenreizend in juni 2009

GEWELDIG!!!

Miranda, 27-2-2009

In oktober 2008 zijn wij op huwelijksreis geweest naar Pipa. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. Het hotel was schitterend (kamer met zeezicht boeken!), het eten was heerlijk en niet duur, de mensen zijn gastvrij en behulpzaam en het strand is schitterend. Er staan hier verhalen bij dat het 's avonds erg donker is als je naar het hotel terugloopt. Hier hebben wij niets van gemerkt, er hingen lampjes dus het is goed te zien. En de wandeling is echt prachtig, tropisch, romantisch!! Wil je een tropische vakantie met aardige mensen om je heen en geen opdringerige verkopers?? Ga dan absoluut naar PIPA!!

Basic hotel

Marlies, 18-2-2009

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Pipa! Het plaatsje is werkelijk prachtig en fantastisch eten voor een hele redelijke prijs. Echt een aanrader!

Hotel da Pipa viel wat tegen. Wij hadden geen zeezichtkamer geboekt en werden in een kamer achter in het resort 'gedumpt'. Een smoezelige en erg kleine kamer waar je 's nachts wakker lag van het lawaai van de airco van de naastgelegen kamers. Nadat we eindelijk de manager spraken kregen we (tegen bijbetaling) een betere kamer. Het ontbijt was prima. Vanaf het (kleine en nogal ongezellig) zwembad had je een prachtig uitzicht over de zee. Bijkomend voordeel was dat er door de hoge ligging van het terras altijd een frisse zeewind was. Al met al een basic hotel zonder veel sfeer, maar wel met een prachtige ligging.

Gereisd met partner in oktober 2008

Prachtige ligging met mooi uitzicht!

Walter en Linda Titawano, 9-1-2009

Naar ons gevoel zeker het beste hotel om te bezoeken vanwege de prachtige ligging. Het is een klein hotel met zeer vriendelijke personeel waar niets teveel gevraagd is.

Hoe dan ook altijd omboeken naar een zeezicht kamer omdat dit uitzicht echt een plaatje is. Schone kamers, goed onderhouden hotel, uitgebreid buffet in de morgen en een leuke lounge. De trap naar het strand is erg handig omdat dit zeker het mooiste gedeelte is van het strand in de directe omgeving.

Gereisd met partner in januari 2009

Aanrader

Sven, 7-12-2008

Me vriendin en ik zijn hier 7 dagen geweest en hadden een kamer met uitzicht op zee! Wat trouwens echt een aanrader is!

In pipa zijn erg veel leuke en gezellige sfeer volle restaurantje waar je heerlijk kan eten!

De omgeving is erg prachtig ik raad hierbij iedereen een buggy tour aan de uitgebreidste versie hebben wij gedaan ECHT MEER DAN GAAF we hebben alles gezien slangen, apen, leguanen, dolfijnen, coca cola meer wat ook erg appart is om te zien en als laatste waren we bij een indianendorp geweest waar we bij hun binnen mochten komen kijken echt super! De chauffeur sprak trouwens perfect engels konden erg met hem lachen.

Over het plaatsje zelf Pipa om op terug te komen wij hebben daar gefeest alles gedaan lovestand gezien dolfijnen strand gezien en wij hebben helemaal niks gemerkt van criminaliteit.

Gereisd met partner in december 2008

Boek een kamer met zeezicht!!

Aranka, 30-10-2008

Het hotel ligt echt op een toplocatie!! Helemaal als je een zeezicht kamer boekt! Kamer 8!!

Zo een mooi uitzicht zie je zelden!!

De kamers zijn vrij eenvoudig maar netjes en schoon!!

Het ontbijt is simpel, maar lekker vers fruit, sapjes, cake en een eitje is toch voldoende!!!

Pipa is omgeveer 10 minuutjes lopen!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

beste uitzicht van heel Pipa

Jolanda, 8-10-2008

Dit hotel is een echte aanrader, je moet dan wel een zeezichtkamer boeken. Dan kijk je vanuit de slaapkamer naar de oceaan met vele surfers en kite surfers. Ontbijt is ook goed, ze heben zelfs ham en kaas. De trap naar het strans is idd zeer stijl en maar daar krijg je conditie van. Op strand komen wel wat verkopers voorbij maar deze zijn absoluut niet vervelend, zeg je nee verdwijnen ze meteen. Een massage op strand is een echte aanrader!Heb een top tijd gehad in Pipa!

Peter, 5-4-2008

Het paradijs bestaat! We hebben in maart 2008 een fantastische vakantie gehad in Hotel da Pipa. De ligging, bovenop een klif aan het witte palmenstrand "Praia do Amor" is werkelijk fenomenaal en weegt ruimschoots op tegen de eenvoudige (maar wel brandschone!) kamers. Prima ontbijt ook. Boeken met zeezicht is wel aan te bevelen. Leuk om te doen: zwemmen met wilde dolfijnen (2 strandjes terug, bij laag water aan het Praia dos Golfinhos), een auto huren, de katamaran-zeiltocht op het meer bij Tibau, het huren van een surfboard, eten bij Pasifico of Tapas...

De immigratie is daar de afgelopen jaren met 400% toegenomen. Dat vonden we niet gek: ook wij wilden eigenlijk nooit meer terug naar Nederland...

Gereisd met partner in maart 2008

Wim, 4-2-2008

Het hotel heeft een unieke ligging op een klif boven de oceaan en net buiten Pipa. Een leuk en levendig strand is te bereiken door een steile trap van +/- 50 meter af te dalen. In minder dan 15 minuten loop je naar het centrum van Pipa. S'avonds zitten daar wel dondere stukken bij. De kamers zijn eenvoudig maar worden super schoongehouden. Zeezichtkamers hebben een prachtige ligging. Het personeel spreekt buiten de receptie geen engels en daardoor krijg je er helaas weinig contact mee. Men is wel behulpzaam. Het ontbijtbuffet was redelijk met veel fruit, sapjes, cake etc. Hotel da Pipa is geen aanrader voor mensen met hoogtevrees of mensen die minder goed ter been zijn. Ook met heel kleine kinderen zou ik er niet naar toe gaan. Maar voor alle anderen......doen en met name de zeezichtkamers.
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Da Pipa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Pipa in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Pipa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Da Pipa scoort een 8.26 uit 10 op basis van 27 reviews.