Hotel Pousada da Bica **

Pousada da Bica

10 reviews over Hotel Pousada da Bica in het Nederlands

perfect hotel

kevin, 25-10-2009

Leuk hotel en leuk personeel heel behulpzaam!Niet heel luxe maarja je gaat toch in de restaurantjes eten want het kost helemaal niks.Nederlandse eigenaar dus ook makkelijk.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

astrid, 22-3-2007

Knusse accomodatie en gezellig ontbijten, met z'n allen aan een lange tafel.

Dat ze geen Engels spreken heeft z'n charme, personeel is desondanks erg behulpzaam.

Nette kamers.

Minpuntje; het strand wat aan de overkant van de weg ligt, is wat vies en er zijn vrijwel geen tentjes om te drinken en te eten.

Voor een beter strand, bijv. Toa Toa, of strand bij Arial d'Ajuda (aanrader!). Voor een prikkie met de bus en daarna met ponje kom je er.

Perfect weer gehad. Heerlijke vakantie en voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in februari 2007

Rina en Jan Koppelaar, 13-3-2007

Bijvoorbaad kozen mijn vrouw en ik voor een kleinschalige lokatie wat Pousada da Bica met zijn 20 kamers ook is.Het voordeel zo vinden wij is dat daardoor eenieder elkaar snel kent en de vakantie ook relaxter verloopt.Het net buiten de drukte van Porto Seguro zelf liggen en aan het strand gescheiden door de doorgaande kustweg bied tegelijk een makkelijke ontsluiting.Heel eenvoudig met de bus welke zelfs voor de pousada zelf stopt als je erom vraagt of het gebruik van een taxi die weinig kost zijn voor ons pluspunten.Door de leiding en het personeel wordt er alles aan gedaan om je het gevoel te geven van een heerlijke en relaxte vakantie.De lange gezamelijke ontbijttafel welke in eerste instantie door ons kritisch werd bekeken,je weet toch maar nooit zo smorgens vroeg zo dachten we,maar nee "geweldig"zoals deze zorgt voor een snelle gewenning aan elkaar zonder dat dit gelijk betekent dat je dan ook ALLES verder met elkaar onderneemt.Nee sommige dingen wel andere weer lekker op jezelf

dave, 10-3-2007

zag er in eerste instantie goed uit ligging was aan een erg drukke weg dus niet geschikt voor kids.service was gewoon een drie niet een iemand die engels sprak en als je een ei vroeg kreeg je na 2 uur een aangebrand stokbrood.de inrichting was niet bepaald voor mensen boven de 1.80 tv met een kanaal hangt midden in de kamer heb er een hoofd wond van overgehouden. was verast door de ruimte overal geweest maar nog nooit zo iets kleins gehad. al met al niet iet voor mij om me op te verheugen om er nog een heen te gaan helaas . groetjes dave
    Gereisd met vrienden in februari 2005

Chantal Dufay, 8-3-2007

Wij zijn hier in februari geweest. In eerste instantie leek alles prima. Todat we op het eind van de vakantie in een scam belandden. We kregen een telefoonrekening van meer dan 200 euro. Wij hebben inderdaad ongeveeer een half uur gebeld, maar zij beweerden dus van niet (3 uur). Ons woord tegen die van hun. Daarnaast hebben ze ons in eerste instantie een ander tarief voorgelegd. De afhandeling hiervan was ronduit schandalig: van dreigementen t/m corrupte politie (zie geld tellende smakelijk lachende politie met grote miami vice bril). Om deze reden raad ik deze pousade ten zeerste af. We waren overigens niet de enige met een hoge onterechte rekening. Mocht je hier toch besluiten heen te gaan, pas erg goed op en houd bij wat je uitgeeft en reken meteen alles af!
    Gereisd met vrienden in februari 2007

dave, 22-2-2007

ook ik ben hier geweest in (5)februari 2oo7de eerste week was het zonnig en de 2de week zijn we weggespoeld, Service was er niet want de baas was van huis.de gordijnen moesten we met plakband dicht maken, dus de inrichting kan al nooit een 9 krijgen , op de tv is er maar 1 kanaal en het stukje waar de pousada zich bevindt worden aan die weg veel berovingen gepleegt vooral richting centrum,ook is het misschien handig voor de mensen die nog gaan naar PS dat het er erg veel regent.daar staat het om bekend lees de forums maar na. en een afspraak met de eigenaar kun je ook niet maken ondanks dat hij nederlands is, want hij is er gewoon weg niet. ook in de carnaval`s periode kan je er beter niet zijn. Maar toch ondanks alles is braziel toch mijn nmr 1 land mensen zijn er erg vriendelijk.maar helaas deze pousada is me met alles samen toch erg tegengevallen,
    Gereisd met partner in februari 2007

Wim, 10-2-2007

Wij hebben zeer genoten in deze gezellige pousada met een persoonlijke sfeer. Als je er van houdt om aanspraak te hebben in een voornamelijk nederlandse kring, je ontbijt bijvoorbeeld met elkaar aan een lange tafel, is het daar helemaal top! De zeeuwse eigenaar probeert het zijn gasten helemaal naar hun zin te maken. Alles is netjes en schoon. De ligging is prima, aan de overkant (van een vrij drukke weg) is het strand met een gezellige strandtent en vriendelijke bediening. De lage prijzen maken het extra leuk. Er is een goede verbinding naar het centrum (bus of taxi). Het is allemaal kleinschalig maar mede daardoor wel heel erg gezellig. Zeer aan te bevelen.

M. Ottavanger-Bosch, 26-1-2007

Heel erg gezellig hotel. Goede ligging zo n tien stappen lopen naar het strand en 5 min. met de bus naar het centrum. Aardige mensen en goede service, alles is vrijwel goedkoop.We zijn er geweest afgelopen jan. 2007, heerlijk weer 30 graden en het is er hoogzomer.

Groetjes marleen en Roy

marlies, 6-12-2006

heej,

nou dit hotel is gewoon super gezellig.. de eigenaar van dit hotel is heel gezellig en goed in de weer. het personeel is ook heel vriendelijk en geeft een goede service! verder heeft het hotel een goede ligging.. en er worden leuke dingen georganiseerd.

ga er graag weer terug naar toe!

Gereisd anders in december 2006

Rtam, 21-10-2006

Goed en schone kamers, degelijk geheel alleen de eigenaar is een dwaas, verder goed.
    Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pousada da Bica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada da Bica in Porto Seguro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada da Bica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada da Bica scoort een 8 uit 10 op basis van 12 reviews.