Hotel Pousada Arco Iris **

Pousada Arco Iris
7,5

2 reviews over Hotel Pousada Arco Iris in het Nederlands

t. de munck, 24-7-2007

wij waren vorig jaar in Pousada Arco Iris. De eigenaars, een jong stel, was al eens in Nederland geweest en zij hebben ons meegenomen op een boottocht naar de kust. Wij hebben bij hun de Kerst gevierd en zij deden werkelijk alles om het ons naar de zin te maken. in de Pousada (vlakbij het strand )is echter 's avonds niet veel te doen. Wij liepen dan over het strand naar het dorp om te gaan eten en namen de taxi terug. Kost niet veel. Wij hadden een hele fijne vakantie en bedankt personeel van Arco iris.
Gereisd met partner in juli 2007

A.J.H. van Gent, 29-1-2006

Ik ben er voor mijn werk geweest (dredging)

en hebben geslapen in Arco Iris

het is een fijn klein hotel met kleine maar gezellige kamers met AC en Tv op elke kamer

direckt op het strand heeft ook een eigen gezellige zwembad en sóchtens kan er ontbeten worden

met verse broodjes de eigennaar en vrouw hebben twee kinderen en ontzettende viendelijke mensen jong gezin zijn het afgelopen jaar nog bij mijn thuis geweest in nederland en zijn gek op rookworst. het dorpje is vlakbij 10 min lopen maaroer gezellig met veel restaurantjes voor mij is het een aanrader voor als je van gezelligheid houd en niet te veel luxe en altijd van zon verzekerd

Gereisd zakelijk in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Arco Iris in Porto de Galinhas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Arco Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Arco Iris scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.