Hotel Sezimbra Village ***

Sezimbra Village
8,7

8 reviews over Hotel Sezimbra Village in het Nederlands

Gerda Lataster, 18-5-2007

Het Hotel is wel goed bevalle, vooral de service was erg goed. Een aanrader voor hotelbezoekers maar de volgende keer kiezen we er toch voor om een vakantie huis te huren in Natal via tropicalbrasil.nl.

Dat is kleinschalig, met de luxe van een hotel maar wel een eigen huis inclusief privezwembad.

Het eten schijnt er erg lekker te zijn en de gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk, bovendien spreekt men erg gewoon Nederlands en is er ook internet ed

Gereisd anders in mei 2007

Jane en Anton, 14-1-2006

In drie woorden - geweldig geweldig geweldig. Een rustig gelegen hotel maar toch dicht bij het strand en al de daarbijhorende gezelligheid, tentjes enz. Prachtige tropische tuin en een gezellige en vriendelijke sfeer. Kan prachtige strandwandelingen maken, zelfs bij vloed is er ruimte genoeg. Dus knoop je Havaianas in je tailleband en gaan!
Gereisd anders in januari 2006

Simone en Menno, 24-8-2005

Perfekt knus en gezellig hotel. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt echt super, eigen gebakken pistoletjes en veel vers fruit. Klein zwembad maar een prachtige tuin waar veel aandacht aan geschonken wordt. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij kunnen ons in Ponte Negra geen betere accomodatie voorstellen. Wij zijn blij geen all-inclusive hotel geboekt te hebben daar het eten in Ponte Negra mer dan goed is. Wij zijn van 22-07 t/m 29-07 in Sezimbra Village verbleven. Een absolute aanrader !!!!
Gereisd anders in augustus 2005

Mad, 23-8-2005

Wij zijn hier eind juli met onze 2 kinderen van 19 en 14 geweest en in een woord TOP! ligging perfect, heerlijk strand, leuke winkeltjes en zeer behulpzame medewerkers. Ook de schoonmaak verliep elke dag met recht vlekkeloos, alles heerlijk fris en elke dag schone handdoeken. Dan het ontbijt: heerlijk vers en gevarieerd! we hebben hier een hele fijne week gehad! beslist een aanrader.
Gereisd anders in augustus 2005

John en Sandra, 13-6-2005

Hotel Sezimbra: een aanrader. Service is top, personeel echt heel aardig. Elke dag wordt 't appartement schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Ontbijt is geweldig. Klein zwembadje, maar op loopafstand van strand. Als je tijdens avondschemering in je hangmat ligt, let dan op de grote boom middenin de tuin: alle vleermuizen vliegen uit. Bus stopt voor hotel. Ga 'ns niet eten op de boulevard, maar loop naar alto-Ponta Negra. Zit je tussen de Brazilianen, veel gezelliger. Ga niet door de steeg/overstort naar 't strand, kan onveilig zijn. Even genoeg van 't strand en alle verkopers, en wil je iets van Brasil zien? Peter Picavet; Nederlandse immigrant is aan te raden. Hij is onlangs zijn excursiebedrijfje is opgestart. Meldt zich ongetwijfeld wel bij Sezimbra. Verrassende trips!
Gereisd anders in juni 2005

PeKa, 6-6-2005

Vorig jaar december gingen wij naar Brazilië, het hotel dat wij geboekt hadden was 'overbooked', nu heb ik zelf werkervaring in de reisbranche dus was ik blij want het alternatief dat geboden wordt, is meestal beter. Zo ook hier, wat een paradijsje. Een zeer vriendelijke familie, prachtige tuin, sfeervol complex. Hier weten ze nog wat service is, dat zijn we in Nederland niet meer gewend. Stel je niet in op een superdeluxe resort waarbij alles gesmeerd verloopt maar dat vonden wij juist charmant. Een medereiziger deed de kok in de keuken voor hoe hij graag zijn broodje hamburger had, bijvoorbeeld. Elke ochtend genoten we van een fantastisch uitgebreid buffet met elke keer andere (ZELFGEBAKKEN!) zoetigheden. Om nog niet te spreken van de mango's die je dagelijks vers op het hoofd vallen, wij gaan dit jaar weer! Dan ga ik weer lekker met Lorro knuffelen, de huispapegaai.
Gereisd anders in juni 2005

4 vrouwen uit de randstad, 12-5-2005

klein paradijsje met prachtig uitzicht. Via een paadje ben je binnen 5 min op het strand, maar het ruikt niet zo fris...Wij namen dus altijd de taxi, voor 1 euro zat je op het strand. Alles daar is super goedkoop. De enige mensen die engels spreken in heel Punta Negra zitten achter de receptie van Sezimbra!! Kortom top vakantie gehad. Het is zeker de moeite waard om ff een cocktailtje te drinken in de salsa bar! Erg gezellig. Natal zeker doen!!! groetjes 4 jeugdige meiden
Gereisd anders in mei 2005

Eric & Rene, 6-4-2005

Hotel Sezimbra Village is een klein, sfeervol complex met een prachtig onderhouden tuin, gelegen tegen een heuvel (men moet goed ter been zijn, vanaf het strand is het een behoorlijke klim). In de tuin ligt een klein zwembad en 's ochtends wordt je getracteerd op een werkelijk voortreffelijk ontbijtbuffet met vele soorten (tropisch)-fruit, broodjes, beleg en andere lekkernijen. Het personeel is super vriendelijk en attent ! Dit hotel is echt een aanrader. Ponta Negra op zich viel ons wat tegen. Het strand is prachtig en langgerekt maar de vele (jonge) hoertjes die 's avonds op de boulevard tippelen hebben wij als minder prettig ervaren. Maar de ontzettend vriendelijke bevolking maakt veel goed !

Je kunt echt merken dat het tourisme in opkomst is vooral aan de infrastructuur.

(erg veel bouwwerkzaamheden)

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sezimbra Village in Ponta Negra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sezimbra Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sezimbra Village scoort een 8.67 uit 10 op basis van 9 reviews.