7,8

12 reviews over Hotel Pousada Nautilus in het Nederlands

jerry, 12-2-2008

Prachtig eenvoudig hotelletje in zeemansstijl. De patron is een uit de Baltische staten uitgeweken zeeman en dat merk je aan het interieur. De 'kapitein' is steeds te vinden voor een praatje in het engels, duits, portugees, ... Zijn echtgenote is een echte 'la mama' en neemt de receptie voor haar rekening. Ontbijten doe je in een kleine ruimte met zicht op zee. Ontbijt is eenvoudig maar verzorgd. De kamers verschillen naar gelang. De eerste maal hadden wij een grote ruime kamer met koelkast en bar en een prachtig zeezicht, de tweede maal een iets kleinere aan de straatkant. Klein zwembadje op het dak, waar je iets kan drinken in het salon van de uitbaters! Neem zelf je drankjes en schrijf ze in het boek, zodat er kan afgerekend worden bij het eind van het bezoek. (zeer goede prijzen trouwens). Voor ons hoeft een vijfsterrenresort helemaal niet, geef mij maar 'pousada nautilus'!!!
Gereisd met partner in februari 2008

jananma, 16-3-2007

Eenvoudig hotel in het centrum van Ponta Negra, ligging is goed al moet je wel een flinke heuvel nemen vanaf La praia om bij hotel te komen. Geweldig aardige mensen, zeer vriendelijk alles mag zelfs frisdrank en bier boven op het terras zelf pakken en niet vergeten aan te vinken op het kladblaadje ( ivm afrekening einde vakantie ). door de eenvoud geeft het hotel je een huiskamer gevoel en daar moet je wel van houden.Voor mij zeker weer op die plek logeren als we terug gaan
Gereisd anders in maart 2007

sjoerd tiesinga, 2-11-2006

Hotel ligt vlakbij het oorspronkelijke centrum van Punta Negra. Bovenste hotelkamers aan de zeekant hebben (nog) een mooi uitzicht. Ontbijt is inderdaad karig. Management en staf gastvrij en servicegericht. Prima ligging van het dakterras.
Gereisd anders in november 2006

Ellen Beukema, 28-9-2006

Geweldig genoten bij deze vriendelijke mensen. Kluisjes zijn absoluut betrouwbaar zolang je de kluissluitel er maar niet naast legt!!! Zoals gasten van voorgaande reactie gedaan hadden. Dit hotel ligt prezies waar je het hebben wil, tussen het strand en het uitgaansleven in. Ik mis het lekkere ontbijt met de verse sapjes en stukken fruit.
Gereisd met vrienden in september 2006

kim, 5-4-2006

Kamers schoon en groot.Airco maakte wel veel kabaal maar na een paar dagen wen je wel.Uitzicht vanaf dakterras is mooi maar zwembad is wel erg vies.allemaal algen en dode insecten.Oude gast vertelde dat het al weken niet was schoongemaakt:(.Ontbijt is simpel met wel vers brood maar beleg is karig.Sapjes ook niet drinken want wordt aangemaakt met kraanwater.ben daar erg ziek van geworden.

We hadden een kluis genomen maar ondanks dat is er wel geld uit onze kluis gestolen en management deed er verder niks mee omdat ze geen politie over de vloer wilden.

Dit was de enige narige ervaring want voor de rest was het een goede vakantie en het was niet duur dus hadden we ook niet veel kunnen verwachten.

Strand en centrum is makkelijk bereikbaar te voet is wel ff een klim omhoog anders heel goedkoop een taxi te nemen.

Gereisd anders in april 2006

Pepijn Kramer, 12-3-2006

Perfect verblijf gehad in Pousada Nautilus. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was heerlijk met verse broodjes en sapjes. Het uitzicht op het dakterras was prachtig. Kamers zijn eenvoudig ingericht maar erg schoon. Goede prijs/kwaliteitsverhouding dus!
Gereisd anders in maart 2006

remco en annemiek, 22-2-2006

we zijn gisteren terug gekomen uit ponta negra en hebben genoten van een geweldige vakantie. het ontbijt was goed verzorgd, regelmatige variatie. vooral de sapjes waren lekker. de pousada ligt centraal tov strand, boulevard, openbaar vervoer. verzorging van de hotelkamer is uitstekend, personeel is behulpzaam en attent. de hotelkamer is ruim en handig ingedeeld. "zwembad" is waardeloos.
Gereisd anders in februari 2006

bernadette, 31-12-2005

Geen hotel voor mensen ouder dan ,laat ik zeggen ,30.Of je moet weinig eisen stellen en een goede conditie hebben.

Om aan het strand te komen 10 min . een stijle weg aflopen naar beneden . Weer naar boven 15 min of meer. (Denk aan de temperatuur!) De kamers zijn eenvoudig maar goed;bedden lang en goed . DE ramen zitten zo hoog , dat je niet naar buiten kunt kijken. Ben benieuwd hoe het gaat als er brand uitbreekt! Veel trappen inpandig.Het zwembadje op het dak stelt niet zo veel voor. Ontbijt vergeleken met andere hotels in P.N matig .Voor ons had het geheel iets smoezeligs.Heb je de keus ; ga naar Hotel Esmeralda.

Gereisd anders in december 2005

René, 27-12-2005

Eenvoudig hotel in het centrum van Ponta Negra. Qua locatie een prima ligging. Kamers erg eenvoudig met een redelijk luidruchtige airco, maar schoon en ruim. Ontbijt prima. Op het dak een leuk terras met zwembad met mooi uitzicht over Ponta Negra. Wel werden er voorbereidingen getroffen voor een bouwproject voor het hotel. Voor de prijsbewuste reiziger een prima hotel.
Gereisd anders in december 2005

Arlin en Jurgen, 22-11-2005

Leuk klein hotel met leuke schone kamers. Ontbijt goed, met een prachtig uitzicht over de zee ! Op het dakterras kan je heel gezellig iets drinken en heb je een adembenement uitzicht over de zee ! Het hotel ligt twee straten achter de boulevard, alleen is het een hele klim om er te komen. Maargoed, dan ben je alle callorieen van alle caipirinha weer kwijt !!! Volgend jaar zeker weer naar dit hotel ! Receptie spreekt vloeiend engels !
Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Nautilus in Ponta Negra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Nautilus scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.