Hotel Pousada Azzurra

Hotel Pousada Azzurra
Pousada Azzurra

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pousada Azzurra bij:

1 review over Hotel Pousada Azzurra in het Nederlands

Ronny, 19-2-2007

Vorig jaar april 2 weken hier verbleven.

Hotel ligt direct aan de drukke boulevard, je moet met een vrij hoge trap naar boven vanaf de boulevard.

Vond Azzurra een goed hotel met nette,ruime kamers voorzien van airco, koelkast,(kabel)tv, kluisje. goede ruime douche met voldoende heet water, en het beste ontbijt wat ik tot dusverre in Brazilie meegemaakt heb, op een gezellig dakterras langs het niet al te grote zwembad.de ligging is perfect voor diegene die sávonds graag op stap gaan aangezien je direct tussen de terasjes en de kroegen/discotheken zit. minder geschikt voor rustzoekers.

maar voor rust ga je niet aan de boulevard van Ponta Negra zitten.

Voor mij een aanrader waar ik zeker weer logeer, mocht ik Ponta Negra weer eens aandoen De prijs is afhankelijk van het seizoen en de kamer, maar na onderhandelen had ik hier een kamer voor60 real per dag.

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Azzurra in Ponta Negra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Azzurra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Azzurra scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.