Hotel Pestana Natal Beach Resort ****

8,5

52 reviews over Hotel Pestana Natal Beach Resort in het Nederlands

Prima hotel!

Linda, 6-8-2016

We zijn er met vier personen geweest voordat we aan onze rondreis begonnen, prima hotel, goed ontbijt, mooi zwembad en prachtig uitzicht! niets op aan te merken.
Gereisd met vrienden in september 2014

Een super hotel!

fam_klaver, 14-10-2012

Ik lees de beordelingen van dit hotel en ben ik zeer verbaasd over veel negatieve reacties. In 2006 in dit hotel geweest. Super lekker ontbijt met veel, heel veel vers fruit!

Prachtige zwembad met altijd swingende braziliaanse muziek.

Heerlijk om een week te verblijven op zoek naar de zon in de winter!

Toen was een van het beste hotels in Natal waar ook de bemanning van onze vliegtuig verbleef.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2006

Heerlijk aan het strand gelegen

liesbeth en michel, 9-8-2011

Prachtig hotel met uitzicht op Natal. Wij zijn hier met de Libelle geweest in 2004 en omdat het zo goed beviel in 2006 nogmaals. Iedere dag zeer uitgebreid buffet in het restaurant. Zowel bij ontbijt alsook bij diner. je weet niet wat je moet kiezen zo groot is de keuze. Het beste met een taxi (niet duur) naar het centrum, je komt nl. langs een sloppenwijk. In het centrum zijn er ook goeie restaurant waar je heerliujnk kunt eten voor goeie prijzen. Hotel is goed beveiligd, hoewel de bevolking te vertrouwen is en ook zeer aardig is. Vanuit het hotel kun je leuke excursies maken, waarvan de 2 daagde tocht naar Pipa en de buggy-tour echt geweldig waren. Personeel is zeer vriendelijk ookal spreken ze niet goed engels. Toch proberen ze je zo goed als mogelijk te helpen. Onze safe was defect en dit probleem werd binnen een half uur opgelost.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

Fijn hotel, ongunstige ligging

Barbara, 21-11-2010

Mooi hotel, prachtig zwembad, aan het strand.

Ligging aan doorgaande weg, taxi nodig om bij restuarant of centrum te komen.

Wij gaan liever naar Pipa!

Gereisd met partner in november 2008

Prima hotel. Ligging matig

Tahnee, 26-9-2010

Hotel is prima. De ligging is wat minder, je bent vaak afhankelijk van de taxi's. Huurauto is misschien en goede optie.
Gereisd zakelijk in juli 2010

super

math, 30-8-2010

wij zijn in dit hotel geweest in 2006 en het was super. vraag me af waar de slegte beoordelingen voor zijn het eten was goed en voor 20€ alin aten wij daar

kort om wij hebben daar een geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2006

middelmatige plek

temsamem, 1-7-2010

Het hotel moet een 5 sterren hotel voorstellen.

Maar kennelijk zijn dit vallende sterren want ik beoordeel het niet zo.

De entree ziet er mooie en schoon uit. Voldoende personeel aanwezig, echter alleen bij de receptie spreken ze engels. Bediening etc, spreekt geen woord engels.

Wij hadden een kamer met zeezicht dit was wel prachtig om te zien, kamer werd elke dag schoongemaakt. Maar de interieur in de kamer is geen 5 sterren waard.

Hotel is verder erg duur om te eten en te drinken.

Qua ligging zit je niet ideaal je moet erg lang lopen om in het centrum te komen ( dit is met de hitte niet te doen ).

Personeel is wel erg vriendelijk allemaal met een lach op hun gezicht.

Natal is verder niet echt een plek waar je naar toe moet gaan als je echt wat van het land wilt zien.

Als ik kijk naar het totaalplaatje dan zou ik voor hetzelfde vakantie met meer luxe in turkije voor 9 dagen nog geen 1500 euro kwijt zijn. Nu heb ik meer dan 3000 euro uitgegeven.

Gereisd met partner in juni 2010

Vergane glorie en ellende!

Nooit weer!, 22-6-2010

Vijf sterren en luxe was ons beloofd !

Twee van die vijf sterren kunnen meteen de gescheurde plastic emmertjes in!

Entree oke, net als het zwembad, maar verder hebben wij er geen goed woord voor over!

Kamer was oud, afbladderend meubilair, badkamer verroest en de voegen waren zwart.

Verschoten gordijnen met gaten in de verduistering.

Overal loopt en 'hangt' personeel, maar er wordt geen glas weg gehaald bij het zwembad (stonden er na 2 dagen nog, incl. verzopen wespen en mieren)

Volle asbakken worden niet geleegd.

Het enigste wat 5 sterren is, zijn de prijzen!

Een glas (van de meest verschrikkelijke wijn die wij ooit hebben geproeft) kost maar liefst 6 euro !!!!

Niet te geloven, en zeker voor Braziaanse prijzen elders.

Gezien de afstand (1 uur lopen) kun je alleen maar een taxi nemen, € 6 per rit, naar Natal.

Ontbijt goed, avondeten beroerd. 45 real (€ 21) voor slappe sla, waterige soep en wat vlees. Dat was het, verder niets.

NOOIT WEER, SCHANDALIG!

Gereisd met partner in juni 2010

Goed hotel

fam van Gijn, 18-5-2010

Hotel Pestana is voor zowel zakenreizigers als toeristen een ideaal hotel.

Je zit net buiten Ponta Negra, maar kunt er via het strand in een 45min naar toelopen.

In het hotel zijn veel faciliteiten aanwezig zoals een spa en internetcentre.

Ook staan er pinautomaten maar hierop zijn vaak buitenlandse passen geskimmed dus pas hiermee op.

De kamers aan t strandzijde zijn ruim en fijn. De kamers aan de duinzijde zijn minder, het uitzicht is 0 en je hebt last van de autos op de weg.

Ook raad ik aan om een auto te huren bij langer verblijf. Elke keer een taxi pakken om ergens naar toe te gaan tikt ook lekker aan.

Lekkere restaurants in de buurt:

Erva doce: heel iddilisch en typisch brazilliaans voor niet veel geld

Tiberio: lekkere italiaan

pantanal: heerlijk vleesspies restaurant

Gereisd zakelijk in januari 2010

Voor als je meer rust wilt

Rick, 10-2-2010

Dit hotel ligt vrij afgelegen van Natal (Ponta Negra). Je kan natuurlijk een taxi nemen naar de stad, want de kosten hiervan zijn erg laag. Ik liep elke dag van het hotel over het strand naar Ponta Negra. Het hotel ziet er van buitenaf niet zo heel mooi uit, maar van binnen is alles netjes en alles is er erg schoon. Ze hebben er ook een fitnessruimte en een spa. Heerlijk!

Heel erg leuk om er ook oud&nieuw mee te maken. Iedereen gaat naar het strand om zo het vuurwerk op zee te kunnen zien. Een supervakantie!

Op het strand van Ponta Negra huur je een bedje en vervolgens komen ze met drankjes en eten naar je toe. Je wordt tot op je wenken bediend!

Gereisd met vrienden in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pestana Natal Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Natal Beach Resort in Natal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Natal Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pestana Natal Beach Resort scoort een 8.48 uit 10 op basis van 54 reviews.