Beoordelingen Natal

19 december 2014

Natal
142 beoordelingen
Beoordelingen Natal

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Natal. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Natal. Ben je zelf op vakantie geweest naar Natal? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Natal scoort een 7,9 uit 10, op basis van 142 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 3 Appartementen, 57 Hotels, 3 Aparthotels, 1 Pension en 1 Villa in Natal. Op Zoover vind je bovendien 67 vakantiefoto's van Natal. Je kunt 2 video's van Natal bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Natal. Bekijk ook andere accommodaties in Brazilië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Brazilië.
Even geduld a.u.b.

7,3
8,6
7,7
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2014
"Fantastiche plek!"vertalen
Kelly de Bruijne
8,0

23-08-2014 Geschikt voor alle leeftijden, er is veel te doen voor ouderen. Maar ook voor vakanties met kinderen. Veel natuur en cultuur. Veel shoppingcentra. Mooie boulevards.

Met een groep, Mrt. 2014
"Surf bestemming"vertalen
nadja_buyssen
7,0

08-04-2014 Voor surfers een ideale bestemming. De boulevard is niet heel gezellig en de restaurants zijn veelal grote ongezellige gebouwen. Natal is echt een stad en dat merk je aan de uitstraling.

Feb. 2013
"Wel goed uitgaansleven in Natal!"vertalen
erik berger
8,0

03-05-2013 ik lees hier vaak dat het uitgaansleven tegen valt en dat vind ik erg jammer, want als je het een beetje kent is het super en kun je elke dag goed uitgaan!
ik zal een paar tips geven; Rasta Pe (naast rua salsa is 3 x per week erg druk op woensdag, vrijdag en zaterdag. grote tent met forro muziek) vlakbij de Rasta Pe is de Sancho bar (ruime tent en zelfde muziek) vaak ook open op zondag en donderdag. aan de grote weg achter de boulevard zit de Decky Bar (wat luxere ruime bar met vaak live muziek, de leukste tent om te stappen vind ik, open vrijdag en zaterdag) dicht bij de decky bar aan de andere kant van weg is gelegen de Peppers Hall (een wat luxere discotheek met verschillende soorten muziek, open op verschillende dagen zie website) verder heb je nog de Viola Bar (ook open op woensdag) Taverna Pub (aan de rua da salsa , op maandag is het vrijgezellen avond erg leuk!) al deze bars en clubs zijn vrij van prostituees en hebben een echte braziliaanse sfeer.

Met een groep, Nov. 2012
"Verwaarloosde stad, maar vriendelijke mensen."vertalen
Donné
8,0

21-12-2012 Natal is op het eerste gezicht een moderne stad, maar wordt wel verwaarloosd. de mensen zijn erg vriendelijk. Ondanks de waarschuwingen van criminaliteit, heb ik hier weinig van gemerkt, zolang je maar niet te koop gaat lopen met dure spullen en sieraden. het wordt wel aangeraden om niet alleen over straat te gaan en vooral niet 's avonds. Het eten is goed en goedkoop. Voor vervoer kan je het beste de taxi nemen. deze zijn goed bereikbaar en goedkoop. bussen zitten meestal overvol.

Met partner, Juni 2012
"Natal viel wat tegen"vertalen
Peter
5,0
6,0

29-06-2012 Wij hebben een city-tour gemaakt en dat gaf ons de indruk dat Natal toch wat armoedig is. Veel vuil op straat, kuilen/gaten in het wegdek, niks is netjes afgewerkt, stranden hebben geen vuilnisbakken, veel plastic en flessen in de duinen gezien (in Rio de Janeiro/Santos/Itapema/Balneario Camboriu, etc. zien de stranden er verzorgder uit). De stranden op zich zelf zijn spectaculair (b.v. bij Pipa).

Met partner, Jan. 2012
"Zon, zee, strand, eten."vertalen
Kik
7,0

19-04-2012 Je kan er heerlijk eten en in de zon liggen, verder erg aantrekkelijk voor alleenstaande mannen.

Met partner, Nov. 2011
"Fantastische plek"vertalen
H, Lernout
8,0

13-12-2011 Uitstekende bestemming voor liefhebbers van zon, zee en strand.
Rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol is ideaal.

Met partner, 2011
"Heerlijk strandleven"vertalen
Ferry
8,0

26-10-2011 Natal (ponta negra) draait vooral om het strandleven! En dat is ook geweldig! Met al die lekkernijen die er te verkrijgen zijn en een caipirinha op z'n tijd! S'avonds vonden wij het wat uitgestorven, vooral op boulevard. Zitten paar goede eettentjes op boulevard. Voor de beste pizza naar Gondola gaan! Krijg je geen spijt van. In de salsastreet zit nog leuk restaurantje: Casa de Taipa. Verder veel hoerenlopers in salsatreet. Verderop zit nog Decks, een leuke bar, vooral in het weekend. Een week is wel genoeg in ponta negra.

Met partner, Sept. 2011
"Zeer rustig"vertalen
Monica
5,0
8,0

26-10-2011 Uitstekende bestemming voor een rustige strand vakantie.
Het uitgaansleven viel wat ons betreft erg tegen er zijn geen gezellige terrasjes om 's avonds gezellig wat te gaan drinken. Wij zaten er in September en het leek heel erg uitgestorven overal, misschien is dit in een andere tijd van het jaar anders.

Met partner, Feb. 2011
"Voor de vijfde keer"vertalen
Rob Huisman
10,0

15-01-2012 Ik ga 28 februari weer, voor de vijfde keer naar Natal. Het is er bijna altijd lekker strandweer. Op het strand is van alles te koop, vanuit je luie stoel.De buggie tour naar het noorden is een aanrader.restaurants op de Boulevard zijn ok. Midden tussen de Brazilianen. Staat meestal een lange rij voor de deur, maar dat loopt wel aardig door.Ook goed is het Zwitserse restaurant. Bij Cactus de trap op omhoog tot aan de drukke doorgaande weg, links op de hoek, witte gebouw bovenste verdieping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?