Lodge Malocas Jungle

Malocas Jungle

2 reviews over Lodge Malocas Jungle in het Nederlands

prachtig

jonathan, 18-5-2014

Na 2 auto uren bootje ingestapt. gelijk een luiaard gespot.(wat een mazzel)

1,5 a2 uur met de boot (houten kont van het zitten.)

mooie lodge , helaas geen zwembad. maar je hebt een grote rivier en leuke watervalletjes waar je heen gaat.

Wij (stel van 24jaar) hadden alleen een beetje pech dat koning-aap er 2 groepen had zitten.

wij hadden de "honeymoon-suite". Grote kamer eigen balkonnetje en eigen hangmat.

eten was prima veel vis en groente. Wij vonden het prima.

Omdat het zo druk was +/-25 man konden ze het niet helemaal aan, maar als je iets wilde weten of iets nodig had hielpen ze je gelijk.

Onze (privé) gids was uitstekend. veel uitleggen maar ook vooraf waarschuwen. Ter voorbeeld: hij loopt in korte broek, is voor ons niet verstandig.

Wij hadden wel wat last van opstartproblemen, Geen stroom geen heet water, eerste dag mieren-overlast(1 is niet erg als die bijt maar 50 word minder) maar werd ook gelijk opgelost.

Na 1 nachtje ben je gewend.

Gereisd met partner in oktober 2013

Amazone ten voete uit

Ronald, 12-5-2013

Twee uur rijden vanaf Manaus en anderhalf uur per gemotoriseerde kano. Het kost veel tijd om bij Malocas te komen maar de reis op zich is al adembenenmend. Midden in de jungle, brulapen en vogels op de achtergrond, ligt een verrassend goed maar wel sobere lodge. Geen electriciteit en warm water, maar dat onderstreept dat je op avontuur bent.

Heerlijk gegeten (vooral vis), mooie trackings onder leiding van de gidsen Deozimar en Antonio in het grootste wereldwonder van de natuur. We hebben luxere hotels en lodges gezien, maar hoewel de luxe van de 21e eeuw hier ontbreekt, is dit een absoluut topverblijf.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Malocas Jungle in Manaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Malocas Jungle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Malocas Jungle scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.