Hotel Canto das Aguas ****

Canto das Aguas
8,8

6 reviews over Hotel Canto das Aguas in het Nederlands

caroline, 16-5-2008

Wij hebben 3 nachten genoten van dit prachtig gelegen hotel. Het eten was erg goed, vonden wij. De kamers vonden wij wat sober ingericht en de airco maakte behoorlijk veel lawaai waardoor je hem eigenlijk 's nachts uit moest zetten. Mooi zwembad en een prachtige tuin. De reis waard vanuit Salvador!
Gereisd met partner in mei 2008

Alliw, 22-8-2007

Inderdaad heel mooi hotel gelegen aan de rivier. Mooi zwembad en bijbehorende tuin met relaxte zitjes. Wij zaten er 3 nachten en waren daarvan 2 hele dagen op pad(wandelen en excursies) en dan is de prijs best wel hoog voor de faciliteiten waarvan je eigenlijk bijna geen gebruik maakt. Ook omdat je uit eten gaat in dorp zelf met hele goeie restaurants. Maar als prijs minder belangrijk is dan is dit de beste keus. Binnen 5 minuten ben je in het centrum. Ontbijt is heel uitgebreid alleen vonden wij het zelfgemaakte brood geen succes.
Gereisd met partner in augustus 2007

Jeanette, 20-2-2007

Een heerlijk eco hotel (wel veel trappen) dat zijn naam eer aan doet. Alles van het fantastische ontbijt wordt in eigen keuken vers gemaakt. Het zwembad met bar en handdoekenservice is tot half 10 open, de sauna ook. Op de receptie spreken ze goed engels. Er was internet in de spelletjeskamer. Wij hadden 2 2persoons bedden (boxspring) met 5 kussens, balkon met hangmat.

We hadden dit hotel geboekt als een 3 daagse excursie vanuit Salvador. Dit is een ideaal hotel voor (berg)wandelaars.

Gereisd anders in februari 2007

Maartje, 1-9-2006

Uitstekend hotel. Prachtig gebouw met mooie kamers. Fraaie ligging, goed ontbijt, mooi zwembad, enz.
Gereisd anders in september 2006

Joop Bormans, 12-6-2006

Uitstekend hotel. Een van de vele hoogtepunten qua hotels in brazilië. Geweldige ligging, mooie kamers met schitterend uitzicht op waterval, uitstekend ontbijtbuffet, ontspannen sfeer. Lencois is sowieso aan te raden bij een bezoek aan bahia, huur een gids en laat je leiden naar de prachtige natuurverschijnselen in de omgeving. Goed te doen met eigen vervoer vanuit Salvador.
Gereisd met vrienden in september 2003

Robert Jan en Peter, 12-4-2006

Een prachtig hotel gelegen aan de waterval in het al even mooie Lencois in de Chiapada Diamantina in de staat Bahia. De inrichting doet denken aan Feng Shui stijl en de kamers zijn goed verzorgd met airco en koelkast. Het ontbijtbuffet is echt een feest met de mooiste taarten en andere heerlijke lekkernijen. Het oude plein van Lencois ligt op vijf minuten loopafstand en vlakbij het hotel zijn gidsen te boeken voor één- of meerdaagse excursies in de Chiapada Diamantina. Wil je meerdere nachten verblijven in het hotel dan loont het de moeite om te onderhandelen over de prijs, zeker in het laagseizoen. Het is echt genieten hier en ten zeerste aan te bevelen!
Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canto das Aguas in Juiz De Fora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canto das Aguas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Canto das Aguas scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.