Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Grande Resort Spa***** bij :

1 review over Hotel Casa Grande Resort Spa in het Nederlands

fantastisch afslanken in verwen/vakantieoord

Wout Floris, 5-4-2009

Ik heb 1 week verbleven in dit prachtige hotel en deelgenomen aan het Master SpaMed programma. Ik ben er erg enthousiast over,ondanks een 600 Kcal dieet heb ik GEEN honger gehad, geweldig lekker gegeten, veel gesport en gewandeld, 3 x daags wellness behandelingen voor een hele goede prijs /kwaliteits verhouding.

Ik was 2 kg kwijt in een week tijd en heb me geweldig gevoeld, de start voor een gezondere levenstijl.Normaal kwam ik elke vakantie minstens 1 kg aan, dus het is echt een heel gezonde relaxte en goed oord om te verblijven.

Er was veel persoonlijke aandacht en er ijn mogelijkheden genoeg om uitstapjes te maken. Tevens is er een uitgebreide medische begeleiding, zodat alles verantwoord plaatsvind.

Een aanrader voor mensen die een vakantie willen combineren met afvallen.

Gereisd met vrienden in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Grande Resort Spa in Guaruja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Grande Resort Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Grande Resort Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.