Appartement Pousada Brasil Aventura

9,7

6 reviews over Appartement Pousada Brasil Aventura in het Nederlands

Uniek

Celina Ferreira da Silva, 30-3-2017

Het was een super locatie! Het was super leuk!

Aardige mensen vrolijke sfeer,lekker gegeten en gedronken! Ah! Het was fantastisch!

Gereisd met partner in januari 2017

s.j.t Aarts, 14-4-2008

Wat is dit een onwijs mooi eilandje... En een gastvrijheid...We waren zelfs uitgenodigd voor een feest op een ander eiland (Wat waren wij een atractie zeg) en voor een lokaal feestje ergens in een schuur. Verder is het zo mooi!!! Tijdens een wandeling naar de vuurtoren op zoek naar schildpadden kregen we nog even privé capoeirales op het strand... Kan het nog mooier???

Hier kom ik zeker eens terug!

Maar kna dat ook zonder reisgescheldschap? Ligging is lastig... auto huren is ook niet logisch aangezien het een autovrij eiland is.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Wim Van de Velde, 6-3-2007

Zonder twijfel een van de mooiste plaatsen die ik ooit gezien heb. Een rustige pousada op het strand, aan de rand van het dorpje waar de straten eigenlijk strand zijn. Enkel bereikbaar per vissersboot. Transport naar de pousada gebeurt per ezel.

Als het op de kamer te warm is (er is geen airco-enkel ventilator) slaap je gewoon in de hangmat met zicht op het prachtig strand en de rustige zee. Om 6u kan je onder een stralende zon een duik nemen in de zee en daarna een heerlijk ontbijt. Zonsopgang en zonsondergang zijn prachtig. Een aanrader is een boottocht door de zoutwinningsgebieden. Prachtig!

Ik heb mijn vriendin daar op het strand ten huwelijk gevraagd.

Gereisd anders in maart 2007

T Castelijn, 16-9-2006

Gewoon Paradijs op Aarde voor mensen die het waarderen.

Geen disco's, restaurants, bars (bijna) geen toeristen en geen souvenirswinkels. Alleen maar zon, zee en zalig eten en drinken met hele aardige gastvrije mensen.

Stel je voor: je wordt 's morgens om 5 uur wakker en je doet de luiken open, het eerste wat je ziet is de zee met een eenzaam zeilbootje op weg naar..... de zon die opkomt?! Je stapt de deur uit en in twee stappen sta je op het strand. Super!!!

Gereisd anders in september 2006

Sandra Theunissen en Bjorn Leufkens, 14-8-2006

Pousada Brasil Aventura heeft een hele leuke uitstraling. Bediening is goed en je kunt er goed en heel goedkoop eten.

De ligging is perfect. Bijna alle kamers liggen direct een het strand. Vanuit onze kamer liep je meteen het strand op. De zonsondergang is hier heel mooi te zien.Echt geweldig.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Wim Snijders, 22-2-2006

Een heel leuke kleine pousada op het strand. Wij hadden een kamer met zeezicht en een klein terras met daar achter een gigantisch strand en de zee.

Waar vind je nog zoiets en hoe moet je het met cijfers waarderen? De pousada is slechts bereikbaar per boot en daarna met ezel en wagen over zandwegen naar het hotel maar wat heeft dat juist een charme, dus toch een acht. Voor rustzoekers kan de ligging echt niet beter. De zonsondergang op het terras bij de pousada is geweldig. Een echte aanrader voor één of twee nachten. Zowel het ontbijt als het diner waren er prima.

Mocht je interesse hebben, laat mij weten en ik stuur je foto's. Dit moet je zien.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pousada Brasil Aventura in Galinhos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pousada Brasil Aventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pousada Brasil Aventura scoort een 9.69 uit 10 op basis van 7 reviews.