5,5

Matig

29 reviews over Hotel Sambura in het Nederlands

Zeer goede prijs-kwatliteit verhouding

Kris P, 11-9-2008

Ik vind de negatieve beoordelingen van dit hotel zeer onterecht. Inderdaad de kamers zijn misschien niet nieuw, maar de receptie, ontbijtruimte + ontbijt waren naar mijn mening subliem (gezien de betaald prijs: 700 € voor 8dagen vliegtuigtickets inbegrepen). Zeker een aanrader! En van onveiligheid rondom het hotel heb ik niets gemerkt.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Florus, 3-2-2008

meerdere malen in dit hotel geweest .

ben zeer tevreden omdat de prijs/kwaliteit verhouding voortreffelijk is en dit oordeel gebaseerd is op mijn tientalle reizen in brazilie .

Gereisd met partner in februari 2008

toine, 7-4-2007

als je het hotel binnen komt ziet het er goed uit. maar als je dan in de kamers komt is het maar een vies kamertje. en je moet ook opletten dat je wel iedere dag nieuwe handdoeken krijgt. voor die prijs is het niet goed het is veel te duur voor wat je krijgt.
Gereisd anders in april 2007

Igor, 12-3-2007

De mensen in het hotel zijn allemaal aardig en er wordt goed schoongemaakt. De ligging aan het begin van de Beiramar is vrij gunstig, maar wel een einde lopen van het drukkere deel.

Het gebouw zelf is volkomen slooprijp en de kamers doen denken aan een Oostblok-hotel. Wij hadden van 7 dagen 5 dagen geen warm water, alleen de regen die met bakken door het dak van de eetzaal stroomde. Het ontbijt stelt weinig voor, maar heb je dat nodig daar?

Wil je echt budgetten, dan is dit een ideaal hotel. Wil je ook comfort, geef dan iets meer uit en ga ergens anders heen.

Gereisd anders in maart 2007

Heidi en Danny, 2-2-2007

Na het lezen op deze site, hadden we héél weinig verwachtingen wat betreft ons verblijf in Samburá.

Als men onze eerlijke mening wil, wij vinden dit hotel: zéér gunstige en veilige ligging in Fortaleza.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, enkel spijtig dat slechts 1à2 personen de engelse taal verstaan en spreken, doch dit was haast in elk hotel en horecazaak zo, enkel het Brazilieens-portugees wordt verstaan en gesproken.

Verzonden e-mails vanuit het thuisland aan hun adres met vermelding van onze naam, werden ons nooit bezorgd!

Het ontbijt was eenvoudig, maar men zou dit wel 'iets' hygiënischer mogen plaatsen, eventueel het beleg op 'ijs' of minsten wat afdekken. De kamers zijn érg verouderd, doch worden dagelijks schoongemaakt en handdoeken op de grond, worden telkenmale vervangen.

Al bij al; prijs-kwaliteit een eerlijke verhouding!

Vergeet niet, het is slechts een 3*hotel.

Wie graag meer info wenst mag steeds mailen!

Gereisd met vrienden in januari 2007

t.stijbosch, 27-7-2006

toen ik in het hotel aankwam dacht nou dit ziet er niet slecht uit. maar toen ik in mijn kamer kwam, het zijn kleine vieze smerige kamertjes en geen balkon. je kan je kont niet keren.
Gereisd alleenreizend in juli 2006

W.Pieters, 22-5-2006

wij waren er 9 dagen

kamers zijn netjes

wordt iedere dag netjes gepoetst

altijd schone handdoeken enz

ligging is gunstig

toch wel een aanrader

alles binnen handbereik aan de boulevard

Gereisd anders in mei 2006

reina tramper, 20-2-2006

Prima hotel,bediening vriendelijk,kamers[2+ 3 pers]redelijk schoon, airco gelijk gemaakt toen hij het niet goed deed, ook de lift is maar tijdelijk buiten dienst, het ontbijt is ook goed verzorgd,geen last van prostitutie gehad zoals eerder hier vermeld.wij hebben er een goede vacantie gehad.
    Gereisd anders in februari 2006

Jan, Bert en Dennis, 16-2-2006

We hadden een 3 pers. kamer, deze was niet echt groot maar je hoeft er dan ook alleen maar te slapen, goede airco.

Badkamer en kamer werden elke dag keurig schoongemaakt (schoon linnen+handdoeken).

Vriendelijk personeel en een goede service.

Leuke maar kleine lobby waar 2 computers staan om voor een paar centen te internetten.

Inderdaad een klein zwembad maar je hebt dan ook een hele grote voor de deur.

Ontbijt was eenvoudig maar wel goed.

Na eerdere negatieve verhalen gelezen te hebben op deze site kom ik tot de conclusie dat het best een goed hotel is (prijs/kwaliteit verhouding).

Niets van de verhalen over "Samhoera" kunnen ontdekken.

Gereisd anders in februari 2006

RvB, 2-1-2006

Goed hotel waar alles goed is geregeld! Redelijk ontbijt, iets te klein zwembad! Maar het ligt op perfecte afstand van het centrum en vooral 's avonds moet je op het iets te kleine terrasje een caiparinja of cuba libre hebben gedronken! Terwijl je heel relaxed de boulevard af kunt kijken!! Kortom goed hotel voor redelijke prijs!
    Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sambura*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sambura in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sambura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sambura scoort een 5.48 uit 10 op basis van 29 reviews.