Hotel Paiaguas Beach ****

Hotel Paiaguas Beach
Paiaguas Beach

1 review over Hotel Paiaguas Beach in het Nederlands

F. Smit, 1-1-2006

Ik ben reeds 2 maal in Hotel Paiaguas geweest, met mijn kinderen van 13 en 15 jaar. Het is me daar reuze goed bevallen. Het dorpje Cumbuco is eigenlijk een klein vissers dorpje, Er zijn veel heerlijke restaurands in Cumbuco.

Mijn faforiete restaurand was Cauhousos

wat iets verder van het strand is, en in de richting van de duinen het is er geweldig, overdag lekker aan het strand onder de palm bomen bij hotel Paraiso en S'avonds ergens in het dorp van de avond genieten.

Er zijn excursies te ondernemen, (een aanrader) er is een uitstekende warme briese voor Kite surfers en het water van de zee is lekker warm.

Ik raad wel iedereen aan om overdag een blouse aan te houden en een petje en zonnebril te gebruiken, daar de zon daar nogal intens is,

Het is een rustig dorp vol met vriendelijke mensen. Ik heb er veel plezier gehad en mijn kinderen ook.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paiaguas Beach in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paiaguas Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paiaguas Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.