Hotel Ibis Beach (Porto das Dunas) ****

Hotel Ibis Beach (Porto das Dunas)
Ibis Beach (Porto das Dunas)

4 reviews over Hotel Ibis Beach (Porto das Dunas) in het Nederlands

leuke vakantie gehad

jpm, 2-4-2010

ik was hier toen het net geopend was,erg leuk hotel aan een mooi strand.

alhoewel het personeel nog wat onwennig was een leuke 14 dagen gehad.

schone kamers en lekker eten maakte het helemaal af.

we hebben nog een excursie met buggies gemaakt naar de duinen en gevoetbald tegen de straatkinderen die worden opgevangen door een nederlands echtpaar.

fortaleza stad is geen aanrader erg druk en gevaarlijk voor toeristen.

Gereisd met partner in januari 2000

Harold Ronken Ruud Moors, 22-9-2004

Wij hebben in april 2003 16 dagen in het IBIS gelogeerd op een All-Inclusief basis.

Voor de rust is het een aanrader.

Mooi strand en de bereikbaarheid naar Fortaleza is goed. Busje op diverse vertrektijden en goed geregeld.

Het eten is wisselend en is redelijk voor zijn prijs.Soms wat eentonig maar goed.

Fortaleza is een drukke en grote stad en wanneer je in een grote stad een hotel hebt kun je de rust NIET opzoeken. Anders om is naar onze mening beter.

Gereisd anders in september 2004

SvdM, 1-9-2004

Wij zien hier 2 jaar geleden in november geweest. Een heel goed hotel met all inclusive, alle coctails en drankjes. Ook het eten was goed geregeld, elke dag afwisseld en ook heel de dag door kun je van alles bestellen. Zelfs 's avonds kun je pizza's enz. bestellen. Kamer ook goed en verzorgd. Ligging is een beetje twee-ledig: aan de ene kant is het een toplocatie, direct aan het strand met fijn superwit poederzand, lekker rustig (als je daar van houdt). Aan de andere kant ver van de bewoonde wereld / centrum. Je kunt hier met een busje van het hotel naar toe, maar betaald toch rond de 5 euro per persoon voor en de laatste bus gaat om 23 uur 's avonds al weer terug. Het personeel is perfect, doen alles voor je en zijn heel erg aardig. Absolute aanrader is een voetbalwedstrijd bezoeken en als je er iets langer zit, de excursie van 3 dagen te doen, dan zie je pas wat paradijs is...
Gereisd anders in september 2004

annalies, 29-7-2004

twee jaar terug waren wij daar. hotel is echt goed maar de afstand naar fortaleza is een probleem je kan van het hotel met het busje dat werd toen door een echtpaar geregeld twee schatten van mensen wij noemden de man pappa pedro dat vond hij prachtig( toen wij terug naar holland gingen stonden ze alle twee te huilen)maar de rit was naar fortaleza wel elke keer 5euro p.p

plus de laatst rit terug naar het hotel was uiterlijk om23.00 uur maar dan komt het leven daar pas op gang maar verders is het echt een aanradereten zeer goed coctails uitmuntend kamer wat klein maar daar slaap je enkel maar excurcies

zelf regelen veeeeeeeel goedkoper papa pedro weet dat te regelen en anders jongens op het strand van de buggys daar zijn wij een hele dag mee weggeweest grandioos en zeer goedkoop en enorm veel gezien .gewoon vragen en niet vergeten wat

af te dingen want dat weten ze al.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Beach (Porto das Dunas) in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Beach (Porto das Dunas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Beach (Porto das Dunas) scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.