Hotel Gran Marquise by Sol Melia *****

8,3

5 reviews over Hotel Gran Marquise by Sol Melia in het Nederlands

Super echt super

Baukje en Tom, 25-6-2011

Wanneer je ervoor kiest om in het centrum te verblijven is dit een uitstekend hotel.

Het zwembad op het dak, met uitzicht, en de heerlijke muziek, drankjes en hapjes maken het tot een privaat paradijsje.

Het restaurant was in onze tijd echt voortreffelijk en met heel veel biologische producten.

De prijs was inderdaad aan de stevige kant maar daar stond een geweldige service tegenover.

Gereisd met partner in mei 2002

A. Knijn, 19-3-2008

Het was jammer dat we met een taxi naar het strand moesten omdat de zee voor het hotel vervuild is.

Het uitzicht vanuit het hotelraam vond ik matig daar wij op de keukens van een tegenoverliggend flatgebouw keken

Gereisd familie in februari 2008

kuifje, 1-10-2005

Dit is gewoon het beste hotel van Fortaleza en daar betaal je uiteraard voor....
Gereisd anders in oktober 2005

De Wulf Rik, Christine, Jens en Joni, 7-2-2005

zeer goed hotel lekkeren gevarieerd ontbijt zeer vriendelijk mooie stranden naar een mooi waterpretpark geweest wel veel armoede gezien ook rond het hotel mensen die op straat lagen te slapen kinderen die komen bedelen zo hebben onze kinderen de andere kant van de medaille ook eens gezien maar anders prijskwalitiet voor een aperitiefje te drinken 60 a 80bf cola 33cl 30bf in de bar van het hotel eten buiten het hotel ook niet duur kleren goedkoop schoenen heb ik meegebracht 900bf dus zeker goedkoop.

Gereisd anders in februari 2005

dietrich, 3-10-2003

zeer lux hotel erg goed aangekleed de kamers ook eten is er goed en de ontbijt maar de 7 voor de prijs is terecht want voor zoveel geld zit je ook goedkoper in de beter 4 of 5 teren hotels maar! als je gesteld bent op lux is dit wat je zoekt bij uitstek de luxeste hotel aan de vela mare boulavar
Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Marquise by Sol Melia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Marquise by Sol Melia in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Marquise by Sol Melia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Marquise by Sol Melia scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.