Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa de Praia*** bij :

1 review over Hotel Casa de Praia in het Nederlands

Ronny, 18-12-2006

Heb in nov 2006 2 weken in dit hotel gelogeerd en dit is me zeer goed bevallen. goede schone kamers met kluis, tv,koelkast,radio/cd en perfecte airco die zo stil is dat je soms twijfelt of hij wel werkt. Verder is de ligging perfect op loopafstand van zowel Beira Mar strand als uitgaansgebeuren. hotel ligt in rustige straat met enkele zeer goede restaurants

ontbijt is voor braziliaanse begrippen goed verder spreekt de receptioniste perfect engels en is er internetgebruik aanwezig.ik betaalde 55 real per nacht na onderhandelen. Vooral bezocht door Brazilianen in de periode dat ik er was.

Voor mij een aanrader waar ik zeker weer heenga de volgende keer als ik weer naar Fortaleza ga

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa de Praia in Fortaleza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa de Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa de Praia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.