Hotel Pousada Praia Danca do Sol ***

7,4

7 reviews over Hotel Pousada Praia Danca do Sol in het Nederlands

Vliegen en muggen

Lie, 26-3-2009

Hotel Santa Fe is nu niet bepaald een heerlijk plekje.

We waren er in februari en de 1e (tevens laatste) nacht werden we opgegeten door de muggen.

De eigenaresse boodt wel aan om te spuiten, maar met ramen die altijd open staan helpt dat niet echt.

Tijdens het ontbijt gingen de vliegen er bijna met ons eten vandoor. Spuiten helpt ook daar niet.

Het is echter wel heel vervelend als je geen hap kunt nemen zonder eerst te kijken of je geen vlieg opeet.

We zijn verhuisd naar een ECHT 3 sterren hotel, met service en zonder vliegen en muggen en hebben vervolgens een heerlijke vakantie gehad en waren daar ook niet de enige gasten.

Gereisd met partner in februari 2009

Een heerlijk comfortabel hotel

Verhaar, 18-3-2009

Het is een heerlijk comfortabel, rustig hotel met een geweldige service. Dicht bij het strand en het authentieke plaatsje vormt het een goed plek voor een heerlijke strand/surf vakantie. De goede bediening en het heerlijke ontbijt/lunch zijn het genieten waard. De kamers zijn sfeervol met goede ventilatie of airco en heerlijk rustig.
Gereisd met partner in maart 2009

Topper!

Joost, 4-10-2008

Santa fe was ideaal voor ons als kitesurfers. We zaten 100m van het strand af. De mensen zijn zeer vriendelijk en attent. Ze spreken hollands en engels. Het plaastje Cumbuco is zeker ook een aanrader als je van rust houd. Een klein gezellig vissersdorpje met allemaal kleine restaurantjes en bars.

Santa fe is zeker een goede keuze qua prijs en ligging!!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

tegenvaller voor zo'n mooie pousada

Marieke, 26-7-2008

De goede beoordelingen van een tijd terug hebben betrekking op een vorige uitbater. De huidige uitbater (dec.2007 /jan 2008) liet het er zichtbaar elke dag meer bij zitten. De eerste dagen leek de service erg goed doch dit bleek gauw heel erg minder. Er zijn erg veel agressieve muggen in de kamers, wat erg vreemd is zo dicht bij het strand. (Grote bakken stilstaand water achter de pousada waar de was in gedaan wordt?). Nadat we geklaagd hadden over vuile handdoeken konden we voor straf 's avonds niet eens meer drinkwater krijgen en was alles op slot. De eigenaar was hele dagen weg en/of liet zich niet zien. Airco's smerig en idd veel te veel lawaai (niet onderhouden dus). Service aan de bar afhankelijk van de aanwezigheid/het humeur van de eigenaar, na 18 u dikwijls nada. Neem DEET mee want je wordt opgevroten door de muggen ook mét de airco aan.
Gereisd met vrienden in december 2007

Familie van Stijn, 22-2-2008

wij waren 1 week in Fanta Fe, vonden het allemaal zeer minimaal. Neem geen airco maakt voveel kabaal dat je geen oog dicht doet, zonde van het geld. Ontbijt zeer minimaal, waterige sapjes.

Nu vlg website 1 x per 3 dagen schone handdoeken......geen koelkast hoewel dit wel op de site werd vermeld.

Dit is een pousada voor mensen die weinig eisen stellen, maar voor iemand die toch wel iets meer wil en verwacht een verkeerde keuze.

Strand aan de overkant van de straat en naar het dorpje 15 minuten lopen, kan ook over het strand en er gaat ook een bus regelmatig.

Cumbuco zelf heeft een prachtig strand waar veel te zien is, er zijn verschillende goede restaurants, waaronder 0031 van Nederlandse eigenaars!!

Gereisd met partner in januari 2008

R & B, 3-11-2007

Leuk, kleinschalig hotel. De huidige eigenaar (pachter) doet er alles aan om het zijn klanten naar de zin te maken. Ontbijt werd dagelijks met veel zorg klaargemaakt. Jammer van dit hotel is dat het ruim een kwartier lopen is van het centrum van Cumbuco.
Gereisd met partner in november 2007

Peter V, 14-2-2005

De Hollands/Braziliaanse eigenaren doen er alles aan om je verblijf tot een groot succes te maken. Tips en excursies blinken uit in klantgerichtheid. Het Hotel ligt een 2 minuten van zee en is ook ideaal voor kinderen, maar ook voor kite-surfers.

mede door Santa-Fe was mijn veblijf in Brazilië onvergetelijk

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Praia Danca do Sol in Cumbuco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Praia Danca do Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Praia Danca do Sol scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.