Hotel Breezes ****

Breezes
8,3

6 reviews over Hotel Breezes in het Nederlands

Tessa de Brouwer, 7-3-2007

Het hotel ligt ver van de bewoonde wereld, maar met de ligna verde (streekbus) zit je in 30 min. in Praia do Forte. Het hotel is super. Bijna iedereen bleef bij het zwembad, maar wij lagen op strand (supermooi.)Er is een selfservicebar op het strand(soft drinks). Helaas geen matrasjes op de bedjes, ook niet bij het zwembad. Het personeel was lief. Het eten echt heerlijk. Naast het buffet kun je ook 1 keer in de japanner, de italiaan en de mediterraan eten. Zalig! Zelfs de champagne was inclusief. De kamers zijn netjes. In de lobby staan grote banken waar wij na het eten altijd inploften voor een drankje,relaxed. Maak je over het weer geen zorgen. Toen wij er waren regende het wel, maar dit duurde hooguit een half uur, daarna werd het weer strak blauw en bloedheet. Een drankje aan de swimupbar is erg gezellig. Wij konden zonder problemen de dag van vertrek onze kamer langer aanhouden.
Gereisd anders in maart 2007

Claudia, 20-11-2005

Het is een superhotel, waar je aan niets ontbreekt. Het eten was top (zelfs lobster en sushi op het buffet- vele soorten ijs-vers fruit dranken- uitgebreide buffeten)de bediening zeer vriendelijk,en het animatieteam deed erg hun best het naar je zin te maken. De zee was ruw, waardoor je er niet inkon. je kon kilom. over het strand lopen zonder iemand te zien Je kon de hele dag sporten Er werden leuke excursies georganiseerd bijv. tokkelen over een rivier in de jungle,en kanotochten in een uitgeholde boomstam. Wij vonden het jammer dat alles zo ver weg was (bijv. salvador.)De omgeving is mooi en er is veel te doen wat betreft sport: zo is er een watersportcentrum, fitness, manege enz. maar er waren niet veel winkeltjes. Wij hebben het geluk gehad dat dit hotel als een last minute hotel werd aanbevolen waardoor het voor ons een betaalbaar hotel was, en vandaar de prijs kwaliteit een 10.
Gereisd anders in november 2005

Annemarie van Kaam, 5-3-2005

Wij zijn eind februari/begin maart 9 dagen gheweest en wat hebben we genoten!

Het eten is echt perfect en i.t.t. andere berichten op deze site was de animatie uitmuntend hoor! Iedere dag geweldige shows of activiteiten. Je kunt er de hele dag sporten of dansen als je wilt. Inderdaad wel oppassen met de zon, gaat echt ongelooflijk snel daar. Goed smeren en volop genieten!!

Er zijn verschillende excursiemogelijkheden. Bijvoorbeeld naar Salvador (alleen transfer of tour) maar ook veel leuke sportieve uitstapjes zoals kanotrip of met squads.

Echt een aanrader als je van luxe houdt!!

Gereisd anders in maart 2005

ethel witte, 8-12-2004

November 2003 in dit hotel geweest de kamers zijn mooi en ruim, het eten goed, het entertainment team niet perfect doen weinig aan entertainment.

De zee is wel aan het hotel maar kun je niet in door de hoge golven, 10 minuten met de golven vechten en dan moet je een dag uitrusten.

Op het moment dat wij er waren hadden ze nog geen toeristische trips, en had de hostess dus niks te bieden, we zijn wel zelf naar de stad gegaan ongeveer 2 uur in de bus zitten en daar een gids genomen die zich daar aanbieden hij heeft ons echt veel van de stad laten zien. Verder het weer was goed mischien wel te warm, oppassen met verbranden want je zit dicht bij de evenaar en dat merk je. De eerste dag waren de meeste al verbrand die anders nooit verbranden dus goed insmeren ook al is het bewolkt.

Gereisd anders in december 2004

Nico Geertsma, 2-4-2004

positieve punten:

prima hotel, keurige kamers. Vriendelijk personeel. Gevarieerd eten, prima drankjes.

Negatief: bedroevend weinig buiten het resort te doen, 75 km van de meest nabije stad, Salvador, 2 uur om er te komen. Wie geen Portugees spreekt heeft groot probleem, bij de receptie spreekt men wat Engels, de rest van het personeel nauwelijks. De animatie is een farce, behalve de watergymnastiek. Het komt regelmatig voor dat het buffetrestaurant gesloten is. Niemand zal u dan vertellen dat men dan van de specialiteitenrestaurants gebruik mag maken, immers normaal kun je daar eenmaal per verblijf eten.

In zee kun je niet zwemmen. Dat komt door de metershoge golven.

Voor rustzoekers een aanrader. Wie weet wat er allemaal meer mogelijk is op een dergelijke vakantie en voor die forse prijs: ga elders uw geluk zoeken.

Gereisd anders in april 2004

Wanda, 7-3-2004

mooi en verzorgd hotel, lekker eten, goeie en leuke annimatie, kamers zijn superrrrrr erg ruim mooi uitzicht mooie verzorgde badkamer, ligt aan een mooi strand een klein deel daarvan hoort bij het hotel met ligbedden, vooral voor rustzoekers is dit de perfecte ligging in de buurt is er weinig buiten het complex, verderop wel een leuk dorp dat per hotelbusje te bereiken is.
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Breezes in Costa do Sauipe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Breezes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Breezes scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.