8,3

8 reviews over Hotel Saint Tropez in het Nederlands

Jane, 17-1-2006

Was hier vorig jaar, mooi hotel met mooie tuin en zwembad. Zeer vriendelijk personeel die je extra braziliaanse zonnebrand komen brengen! Eten was prima zeker de pasta's en het ontbijt was in de buitenlucht! Kamers zijn ruim en mooi. Hotel ligt idd afgelegen maar je kan met een taxi of brommer heel voordelig naar het centrum. In het hoogseizoen (onze winter) is er elke dag wel een trance feest dus veel overlast, voor jongeren is dat wel heel gezellig!
Gereisd met partner in januari 2006

Jan Sinnema, 25-2-2005

Het hotel is moeilijk te bereiken, vooral als het donker is. De enige mogelijkheid is dan om via het strand te lopen of een taxi te nemen.

Met de ligging aan het strand doet men trouwens niets. De appartementsblokken liggen daar dwars op, zodat je uitzicht vaak een ander blok met kamers is of soms zelfs de parkeerplaats.

Het ergste is de ontbijtzaal. Dit is een betonnen bunker die je elk uitzicht op het strand ontneemt. En je het gevoel geeft dat je bij Center Parcs zit.

Wij zijn er na 2 nachten weggegaan om in het plaatsje zelf een charmante poussada te huren. Over prijs/kwaliteitsverhouding gesproken!

Gereisd anders in februari 2005

Marcel, 2-10-2004

Geweldig hotel !! We zijn er geweest van 5 t/m 20 september 2004 . en ik moet zeggen mijn vakantie was geweldig . dit hotel is echt een aanrader . ligging is perfect , direct aan een mooi strand , en het centrum van Arraial is ook gemakkelijk te bereiken ,zowel met taxi als lopend over het strand . mensen zijn er zeer vriendelijk , zeker het personeel van saint tropez !!! Dus mensen een fijne vakantie daar !!!! met vriendelijke groet

M v Buuren

Gereisd anders in oktober 2004

leo heyboer, 3-7-2004

eenmaal per week 's nachts last van de muziek van de strandtent, advies laat de airco aan
Gereisd anders in juli 2004

W. Bastiaansen, 22-4-2004

Een prachtig hotel, voor ons was het jammer dat we in de week voor pasen gingen en het daar iedere nacht bal was op het strand. Live Muziek op het podium op het strand, leuk voor de jeugd, maar met zulke apparatuur dat ze gerust de Kuip een avondje konden vullen. Wij zijn ook na 3 nachten daar weggegaan en overgeplaatst naar Canto d'Alvorada. Saint Tropez is een prachtig hotel, maar niet als je in deze periode voor je rust komt.Voor jongere is het beslist een aanrader in de week voor pasen.
Gereisd anders in april 2004

truus, 7-2-2004

wij zijn in november hier geweest. mooie ruime kamer met koelkastje en tv, netjes, schoon en ruime badkamer. mooi zwembad en prachtig strand. (tip: neem factor 30 mee om te smeren). heel vriendelijk personeel en ook de mensen in arraial zijn super vriendelijk. arraial is een leuk stadje om uit te gaan, veel terrasjes en restaurantjes,

en heel goedkoop. breng ook eens een bezoekje aan het kilo-restaurant!!!

Gereisd anders in februari 2004

Herman Blom, 29-1-2004

We gingen op reis met de kennis van de voorgaande reaktie. Alles was volkomen waar.Prachtig gelegen aan zee, prachtige tuin en zwembad.Prima bediening.Het restaurant wordt matig bezocht.Vlgs. zeggen niet bijzonder. Iedereen gaat naar Arraial. Lopend naar het dorp een korte maar stevige klim. Reken op 2x p.dg. op een taxi tegen de geringe kosten. Tijdens onze aanwezigheid in hoogseizoen(jan/febr)ondervonden veel oudere mensen hinder van de aangrenzende strandten-ten alwaar elke nacht van 01.00 uur tot 06.00 uur feest met zeer luide muziek. Wij stoorden ons daar niet aan en hebben het erg naar onze zin gehad.Een aanrader!
Gereisd anders in januari 2004

Rob, 24-12-2003

Heel goed hotel met erg vriendelijke bediening door al het personeel. Appartementen liggen in een schitterende tuin (max 2 etages hoog). Kamers zijn mooi en erg ruim. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Plaatsje Arraial is via zandweggetje aanloopbaar maar via het strand veel sneller aan te lopen. Taxi ook mogelijk a 10 real (3 Euro) Strand ligt direkt aan hotel tuin. Echt een aanrader dus.....Wij waren in ieder geval blij dat we voor dit hotel gekozen hadden.
Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Tropez in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Tropez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint Tropez scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.