Hotel Pousada Aurora Park ***

Pousada Aurora Park
8,7

10 reviews over Hotel Pousada Aurora Park in het Nederlands

Hugo en Angelique, 7-2-2006

Goede accomodatie, kamers zijn eenvoudig maar netjes. Deze worden iedere dag schoon gemaakt.

Iedere dag handdoekenwisseling. Pousada ligt rustig gelegen tussen Arrial en Porto in. Mooi aangelegde tuin. Zwembad aanwezig maar dit is niet groot. (ca. 10x4) 2 Douche's 1 bij zwembad en 1 bij het strand. Strand ligt direct aan de tuin. Mooi privé strandje met ligbedden en stoelen met tafels. Tevens een bar aan het strand (behalve op zaterdag). eten is goed maar best prijzig. 's avonds moet je naar arrial of porto. De hele dag rijden er busjes voor 1 real. (€ 0.35) dus erg goedkoop. Onze voorkeur gaat uit naar arrial. Erg lekker gegeten. Restaurant van Aurora sluit rond 17.00 uur. drankjes zijn niet te duur voor 3 real ca 1 euro heb je een blikje bier. probeer ook zeker eens een caipirinha, rum (bruine) suiker en limoen 7 real ca. € 2,50 erg leker.

Na 2 glazen begin je hem al goed te voelen in de hete zon. Personeel is overigens erg vriendelijk.

prettige vakantie gehad.

Hugo & Angelique

Gereisd met partner in februari 2006

bernice, 14-8-2005

wij hebben erg genoten van ons verblijf in aurora park.het personeel was erg vriendelijk. norbert kletst er lustig op los,maar is erg behulpzaam. alleen staan ze niet meer in de reisgidsen vermeld jammer want we willen weer terug in januari.
Gereisd anders in augustus 2005

Sjaan en Lou, 27-1-2005

Mooie sfeervolle Pousada met een mooie tuin , direct aan het strand gelegen ( 5mtr ) .

Muziek in overvloed . ( ik denk dat ze eerst geluidsboxen kopen dan de radio en daaromheen de auto bouwen ) .

Eenvoudige kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig . Prima ligging voor een uitstekende vakantie.Service is goed al is het ontbijt summier Vakantiegangers die van rust houden is dit een prima keuze .

Norbert en zijn vrouw Maisa hebben hier bewust voor gekozen .

Deze Duitse gastheer wil graag zijn mening opleggen ( maar dat is goed bedoeld ) Het is een gezellige gastheer met een leerzame toon .

Voor het avond eten moet je naar of Porto Seguro ( Mama , Grill zeker een aanrader ) Arraial d'Ajuda ± 4km prima bereikbaar en spotgoedkoop met busjes/ lijnbus of taxi .

Porto Seguro ( met het pontje over ) gaat 24 uur per dag .

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd anders in januari 2005

Kim, 2-12-2004

mooie en kleine pousada. We hebben erg genoten van onze vakantie. Service is uitstekend alleen is de eigenaar een beetje streng tegenover zn medewerkers en bemoeit zich overal mee. De ligging is perfect,naar Porto Seguro is het gemakkelijk lopen, Arrial ligt wat verder weg. De busjes ( voor maar 1 real!) komen wanneer ze komen dus daar moet je wel rekening mee houden. Eten buiten de pousada is goekoper en gezelliger alhoewel het eten van Aurora niet slecht is. Wat wel jammer is, is dat het restaurant zeer vroeg sluit, dus je kunt niet even 's avonds nog gezellig met zn allen nog wat drinken Daarvoor moet je naar de dorpjes gaan.

Maar voor de rest erg leuk, zeker een aanrader!

Gereisd anders in december 2004

Kim van den Broek, 6-11-2004

Prima hotel. Goede kamers, van alle gemakken voorzien, lekkere douche en een degelijk ontbijt met een beetje variatie. Goede service, al is de eigenaar Norbert wel erg streng tegen zijn personeel. En als je denkt: "Ik weet het zelf wel en ik ontdek het zelf wel." (zoals wij dus), is het niet prettig als je regelmatig ongevraagd wordt lastig gevallen met Norberts goedbedoelde adviezen, waarbij hij je tussen de regels door zijn mening en huisregels oplegt.
Gereisd anders in november 2004

Pascal en Ria, 2-11-2004

Een fantastische sfeer, een verschikkelijk aardige eigenaar Norbert zijn vrouw Maisa en hun zoontje... Ze hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Wil je meer weten dan alleen maar de typische toeristische achtergrond informatie, ga dan onder het genot van een biertje of caipirinha met Norbert kletsen... Fantastische 2 weken waren het!!!!
Gereisd anders in november 2004

D & S, 4-10-2004

Net terug van 2 weken bij Norbert & familie in Pousada Aurora Park. Erg mooi Pousada echt aan het strand en in een pratige tuin. Afstand naar Arraial d'Ajuda (heel erg leuke stad, veel leuker dan Porto Seguro) heel goed te doen met de lijnbus of de VW busjes voor 1 real. De eigenaar (Norbert)is heel gezellig, neemt altijd de tijd om met je te praten, een heeft veel locale kennis.

Tip, als je niet kan kiezen tussen Aurora Park & Araia Branca, dan is Araia Branca meer for jongeren. Kleiner kamers ook. Aurora Park is meer voor de wat ouderer mens (die s'nachts onafgebroken wilt slapen), maar ook niet echt een familie Pousada, als wel vermeld staat in veel brochures. Eigenaar wou liever geen kinderen in het hotel. Veel Plezier!!!

Gereisd anders in oktober 2004

Ton en Anneke, 24-8-2004

Na 2 weken rondreis Brazilie hebben wij een verlengingsweek in Pousada Aurorapark doorgebracht. Dit is zeker een aanrader. Een kleine pousada waardoor je snel contact krijgt met de andere mensen en een heel leuk contact met Norbert en zijn vrouw. Hartstikke gezellig. Je loopt vanuit de tuin direct het strand op. Wij hebben een onvergetelijke week gehad. Zeker een aanrader.
Gereisd anders in augustus 2004

Lia & Wim, 29-11-2003

Fantastisch!!! Erg kort een weekje, maar Norbert en Maisa (wat kan ze goed dansen!!!) en onze hostess waren super gezellig en hebben ons ontzettend veel info gegeven! Zoveel, dat we in feb. maar weer vliegen!!! Top.
Gereisd anders in november 2003

Marianne&Martijn, 16-10-2003

Fantastisch! 14 dgn. zijn we gast geweest bij de vriendelijke Duitser Norbert en zijn vrouw Maisa. Een uiterst eenvoudige pousada (welke is niet eenvoudig) met een top service.Lekker dicht bij het mooie strand (10m)en maar 5 min. met de taxi naar het erg gezellige centrum van Arraial!
Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Aurora Park in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Aurora Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Aurora Park scoort een 8.7 uit 10 op basis van 10 reviews.