8,1

12 reviews over Hotel Pousada Areia Branca in het Nederlands

richard, 15-12-2006

Wij zijn in november hier geweest en we hebben een super tijd gehad, het heeft de eerste week heel veel geregend maar de sfeer bleef uitstekend en ze willen alles voor je doen om het er naar je zin te maken. Ook de locale bevolking is heel vriendelijk en ondanks dat ze geen engels spreken doen ze enorm hun best om met je te praten, het boekje "hoe en wat in het portugees" is onmisbaar. We komen zeker nog eens terug.
Gereisd anders in december 2006

rinie en danielle, 4-8-2006

we hebben een hele goede en fijne vakantie gehad, het 'huisje' is zeer eenvoudig maar zeker de moeite waard en wij gaan zeker nog een keer terug. om de vakantie wat leuker te maken moet je eigenlijk wel wat lokale mensen kennen om te weten wat er te doen is, leuke dingen zoals feestjes en partijen worden 's avonds pas spontaan bedacht. voor excursies kun je het beste naar de galerij iets verderop richting de ferry gaan. wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad!
Gereisd anders in augustus 2006

laure, 2-8-2006

Ik vond het ook super. Deze acco ook! Houd er rekening mee dat de kamers erg simpel zijn, het bed is niet meer dan een houten ombouw met een matras (kan veranderd zijn hoor!)maar een gezellig zwembad, bar, mensen, lekker ontbijtje s ochtends. Echt super! ook de bestemming is geweldig. Neem ook een kijkje bij de galerie in de buurt. Erg mooie schilderijen voor ong. 200 euro. Schijntje als je ziet wat je er voor krijgt. Superbestemming! (mocht je voor het snorkelen komen vonden wij het minder geschikt. wij waren er in mei 2004 en heel veel regen gehad maar het bleef warm hoor!
Gereisd anders in augustus 2006

Greg Hallman, 1-6-2006

Beautiful place and very nice location between Arraial d'Ajuda and Porto Seguro. Easy access to both centres.

The hosts are very nice and offer excellent service.

We had a wonderful time and be sure, we will be back...

Highly recommended!

Gereisd met partner in mei 2006

Suzan, 9-5-2006

Ik ben hier in augustus 2004 geweest. Het is een twee sterren kleinschalig app complexje. De eigenaar is een noor waar je vreselijk mee kan lachen en je ook echt kan helpen met bezienwaardigheden van het echte brazil. Walvis spotten is daarbij een echte aanrader.

Het eten wat je in de pousada krijgt is ontbijt en dat bestaat voornamelijk uit fruit. 1 x p.w bqq met een dans show is ook echt geweldig.

Drank en sigaretten heeeel goedkoop. Het plaatsje is echt een lust voor het oog vooral 's avonds het is een beetje fata morgana achtig. zoooo moooi. Porto Seguro is minder aantrekkelijk vanwege de kids die komen bedelen. De kamers zijn heel eenvoudig en hele harde bedden, maar dat went snel. Er is een huis papagaai(shula) en hond(sjeek) aanwezig. De papagaai vind vooral vrouwen erg lief. De hond is echt een schatje en is heel waaks.

Kortom een echte aanrader voor een gezellige vakantie voor jonge stellen die van uit gaan en dingen doen houden.

Gereisd met partner in augustus 2004

chantalboeijen, 20-3-2006

wij zijn hier geweest met de carnaval 2006,in een woord geweldig!!!

je hoort verschillende verhalen over brazilie alles wat negatief is is hier erg ver te zoeken, super veilig je

hoeft hier echt niet bang te zijn.

heel mooi weer,geweldige mensen met een erg lang lontje,voor kinderen zijn ze erg goed,onze dochter is 5jaar oud en heeft er erg van genoten.wij gaan volgend jaar echt weer terug ,het is gewoon nog niet verpest!!!!!.

een echte aanrader,porto seguro is leuk voor de carnaval maar dan heb je het ook echt gehad,erg toeristisch arrial d djude is echt geweldig,je kunt er goed eten en spotgoedkoop!!de plaats is groot genoeg,veel te zien!!

Gereisd anders in maart 2006

Marloes, 27-7-2005

Ik ben hier in juli 2004 met mijn vriend gweest en wij hebben een supervakantie gehad. Brazilie is sowieso prachtig en vanuit deze pousada viel er een hoop te beleven. Strandwandeling gemaakt naar Taipe (echt een aanrader) Ga wel voor 18.00 van het strand, ivm rovers! Prijzen zijn echt goedkoop> Buenos Aires (zit in Arrial) is erg lekker!

Gereisd anders in juli 2005

Meratti & Nicolai, 20-4-2005

Wij zijn in mei 2004 hier geweest. Het weer was inderdaad wat minder best veel regen gehad, maar het klaarde heel snel weer op en dan werd het behoorlijk warm. De pousada word gerund door Vidar en Carla, erg vriendelijke mensen. De nachtwaker dat is de man van Carla, die sliep 's nachts meer dan dat die aan het waken was. We hebben verder een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker weer terug. Alles is erg goedkoop en mensen erg vriendelijk. Het ontbijt was erg goed. Aanrader: huur een buggy voor 1 dag!
Gereisd anders in april 2005

marianne Oosterwijk, 24-2-2005

marij en marianne

Wij zijn in december 2005 hier geweest

We hebben het bijzonder leuk gehad mede

voor de gezellige sfeer die Carla en Vidar er in brengen. Niets is te veel

moeite. Als de bar gesloten was mocht je gewoon zelf pakken en natuurlijk op je bonnetje schrijven. Waar is dit nog te vinden dat mensen je zo vertrouwen !!!

de accomodatie is eenvoudig maar netjes

De bedden zouden iets beter kunnen maar daar werd volgens Vidar aan gewerkt

Vidar heeft ook voor alle gasten een gezellige BBQ geregeld alleen maar lof

Als je kiest voor gezelligheid ga dan naar Areia Branca en doe iedereen de groeten Marij en Marianne

Gereisd anders in februari 2005

Kitty, 10-2-2005

Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad in januari 2005. Ongeveer de helft van de bezoekers was Braziliaan, de rest Nederlanders. Inderdaad, meest koppels. Onze kamer was netjes, het is twee stappen naar je hangmat en tien naar het zwembad. De bediening (Carla!!) maakte er een fantastische vakantie van. Er wordt meegedacht als je iets wilt, als je een pizza wilt bestellen helpen ze je de kaart te vertalen, ze bellen voor je en je krijgt nog borden en bestek van ze ook (terwijl ze daar dus niks aan verdienen). Goed ontbijt ook. Omdat het zo klein is ken je iedereen al gauw bij naam. Het weer was ook goed, af en toe een buitje maar dan zag je wel de papegaai uit zijn dak gaan! Kortom: echte aanrader.
Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Areia Branca in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Areia Branca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Areia Branca scoort een 8.08 uit 10 op basis van 12 reviews.