Appartement Arvore Apartments ***

Appartement Arvore Apartments
Arvore Apartments
9,8

10 reviews over Appartement Arvore Apartments in het Nederlands

Zo ziet het paradijs eruit!!

ron, 26-9-2010

Na het zien van de beoordelingen van eerdere gasten ben ik zelf gaan kijken. En inderdaad alles blijkt te kloppen! Ik ben een week lang te gas geweest in een heerlijk paradijsje waar de gastvrouw Jeanette elke dag een prachtig ontbijt klaar zet en de colibrie in de tuin mij goede dag kwam wensen. Echt perfecte service! Schoon en ruim apartement. En dat op 3 min loopafstand van de oceaan.

Hier kom ik zeker nog een keer terug.

groetjes

Ron

Gereisd alleenreizend in september 2010

Helemaal Fantastisch, Nu al heimwee......

Daphne Nap, 19-8-2009

We waren er met de Capoeira groep voor 2 weken. We hebben echt genoten. Elke dag een fantastisch ontbijt, met nieuwe verrassingen. We zaten 2 minuten van het strand, wat wil je nog meer. We konden voor bijna alles bij ze aankloppen, echt 2 supermensen. Ik hoop nog een keer terug te komen. Dit is echt de moeite waard voor de gene die een huiselijke sfeer zoeken en niet het massale.

Gr. Daphne

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Mooie appartementen, zeer goede service

Ryanke, 11-6-2009

Een aantal dagen doorgebracht in Arvore Apartments. Een mooi, schoon en ruim appartement, perfecte en hartelijke service, heerlijk ontbeten en gebbqd, een prachtige tuin en op loopafstand van het strand. Het gezellige centrum van Arraial d'Ajuda is makkelijk te bereiken met een busje. Kortom het was erg geslaagd.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Genoten genoten genoten!

Martin, 5-3-2009

Na het drukke Rio de Janeiro 2 weken te gast geweest bij Arvore. Wat een prettig plekje, fijn appartement, schitterende tuin, goede service,en op een fijne huiselijke manier, je voelt je meteen thuis bij Jeannette en Hossein en hun relaxte team. Lekker op jezelf zijn, maar ook een prettige gesprek met deze fijne mensen, heerlijk uitgebreid ontbijt( elke dag ander versgeperst sapje uit eigen tuin!!) Goed eten bij het naastgelegen restaurant(nog nooit zo'n lekker gegrild stuk filet mignon gegeten, om over de goddelijke rucola uit eigen tuin maar te zwijgen). Kan het absoluut aanraden, als je naar Arraial gaat, veel leuker dan een hotel(pousada), lekker je eigen huisje, met alle denkbare service( Jeannette regelt het wel!).

Brazilie is super land om vakantie te vieren, en zeker in dit paradijsje!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Een fantastische omgeving!

Irene Smolenaars, 5-3-2009

Vol verwachting na het lezen van de eerdere beoordelingen in februari 2009 naar Arraial d'Ajuda (zegge: Arvore Appartments) getogen en eerlijk is eerlijk: Er is geen woord van gelogen! Wakker worden met vogelgeluiden uit de prachtige tuin, in een ruim, sfeervol appartement terwijl beneden 'n heerlijk ontbijt met versgeperst sap uit eigen tuin op je staat te wachten....DAT is vakantie..! Sinds december 2008 bieden Jeanette en Hossein ook heerlijke ware maaltijden, voor een zeer goede prijs, aan in het restaurant aan de Peki-zijde. Jeanette kent de omgeving en regelt, indien gewenst, trips voor de gasten. Er rijden met grote regelmaat busjes naar het centrum (rit duurt een kleine 10 minuten), waar gezellige restaurantjes en cafe's te vinden zijn). Het strand is 5 minuten lopen.

Een grote aanrader, ik zal er zeker nog eens terug komen!!

Gereisd met vrienden in februari 2009

absolute aanrader

H.A. Groen, 9-11-2008

In September 2007 hebben een zorgzame gastvrouw en gastheer ons allerhartelijkst ontvangen in Casa da Arvore.

Wij verbleven in een ruim appartement, van alle gemakken voorzien.

Dagelijks een heerlijk, afwisselend, ontbijt, geserveerd met liefde en uitzicht op de tuin.

Wij konden kiezen uit een veelheid van activiteiten of luieren, al dan niet met een boek in de tuin aan het zwembad. We konden naar een prachtig strand met een ruim aanbod van ligstoelen en vriendelijke obers.

In Arraial d’Ajuda, een pittoresk oord op een paar kilometer afstand van ons appartement vind men een veelheid aan restaurants in verschillende prijsklassen. De spijskaarten zijn gevarieerd, het eten is heerlijk. .

Wij hebben, vergezeld van onze gastvrouw, een bezoek aan een reservaat gebracht, een belevenis dit gebied te bezoeken.

Een bezoek aan Casa da Arvore raden wij van harte aan.

Gereisd met partner in november 2008

fantastische omgeving vol leven

R.Lammers, 27-8-2008

Arvore Apartments heeft veel te bieden: prachtige tuin met veel bloemen en fruit, mooie en schone appartementen, een prachtig zwembad waar je met een lekkere caipirinha tot rust kunt komen. Ook lekker ontbeten (fruit uit de tuin ) en genoten van de sterrenhemel en het geluid van de zee zo'n kleine 200m verderop. Je zit zo in Porto Seguro en kunt makkelijk trips boeken via de eigenaar. Muito Bom!
Gereisd met partner in augustus 2008

Alette Noordegraaf, 17-12-2007

Ik en mijn dochter hebben een hele fijne tijd gehad in Arrial d'Ajuda.

Het appartemant is zeer confortabel en er is een heerlijke tuin waar je de andere gasten kunt ontmoeten en kan koken, dat heeft iets heel gezelligs. Er is veel te zien en te doen in de omgeving. Jeanette en Jose doen er alles aan om het je zo veel mogelijk naar de zin te maken

Gereisd familie in december 2007

Reinout Burgerjon, 10-12-2007

In november 2007 hebben wij hier twee weken gelogeerd. Het apt. was ruim en schoon en bij aankomst was de koelkast gevuld met de bestelde dranken. Mooie tuin en lekker zwembad. Gastheer en -vrouw waren attent en troostten zich veel moeite om uitstapjes te bedenken. Strand was vlakbij (200m). Voor levendiger strand met de (frequente) bus naar Arraial, drukker maar leuk. Pinnen was mogelijk op het centrale plein van A. We komen hier zeker eens terug.
Gereisd met partner in december 2007

Roos Sch. en zoon Ronald Peters, 12-8-2007

Heel hartelijke ontv.in de tuin-mooi aangelegd-bij t zwemb. Ruim app. zeer smaakvol inger,proper, goede bedden, strand aparte beleving,zowel voor wandeling als v, zwemmen,De plaats araialdaj.van smo. tot sav.heel gezellig.Kregen veel tips v.de gastvr.we hebben er een verblijf gehad waar we nog steeds met plezier aan terugdenken. H.gr. Mevr H,Koot en ook namens medereisgen. mevr.Schouten
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arvore Apartments in Arraial d'Ajuda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arvore Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arvore Apartments scoort een 9.8 uit 10 op basis van 19 reviews.