Lodge Chobe Bush Lodge ****

Chobe Bush Lodge

1 review over Lodge Chobe Bush Lodge in het Nederlands

Mooie, nieuwe lodge

Bassie, 22-10-2014

We zijn hier 4 dagen geweest tijdens onze rondreis. De winkeltjes waren nog niet klaar maar de rest wel. Het buffetrestaurant moet een a la carte worden. Het was er nog niet zo druk. Er is gratis internet in de lounge. We hadden een mooie grote kamer met balkon en uitzicht op de tuin. Bed met klamboe, groot bad, aparte wc, dubbele wastafel en stortdouche. Er hangt zelfs een tv. Er is geen koelkastje op de kamer. We hebben de activiteiten bij de Safari Lodge geboekt (was ook nog niet klaar). Maar de lodge ligt aan de andere kant op 5 min. lopen. Is van dezelfde maatschappij en alles gaat samen. Daar ook gegeten en op het terras gezeten en van het uitzicht genoten. De bootcruise is geweldig! Ook de dag naar de watervallen en de dagsafari naar Chobe waren goed geregeld. We hebben fijne dagen gehad en het was zeker voor herhaling vatbaar. Aardige dame aan de receptie. Kamermeisjes vergaten nog wel eens schone handdoeken neer te leggen maar dat wordt snel opgelost.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Chobe Bush Lodge in Kasane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Chobe Bush Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Chobe Bush Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.