7,3

2 reviews over Camping Woodlans Stopover in het Nederlands

mooie schone camping

leon van hengel, 15-5-2017

het is een stukje rijden van de grote weg. maar zeker de moeite waard.
Gereisd met partner in maart 2017

Nette plek voor onderweg

Bassie, 22-10-2014

We hebben hier 1 nacht geslapen op de heen en terugweg tijdens onze reis door Botswana. Het ligt 10 km na Francistown. Nog wel een stuk over onverharde weg naar de lodge/camping. Maar de weg wordt goed aangegeven.

We hebben in een huisje met riverview geslapen. Er is een klein keukentje en je hebt je eigen braai op het terras. De kamer en de badkamer zijn netjes.

Zorg wel dat je je boodschappen meeneemt want er is geen winkel. Je kunt wel een dag tevoren bellen en dan leggen ze een diepvriesmaaltijd in je koelkast voor in de magnetron of op de bbq maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Het voldoet om een nacht te slapen onderweg. Ze hebben verschillende kamers en campingplaatsen.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Woodlans Stopover in Francistown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Woodlans Stopover zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Woodlans Stopover scoort een 7.27 uit 10 op basis van 2 reviews.